برگزاری جلسه تخصصی فرماندهان حادثه پتروشیمی های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

برگزاری جلسه تخصصی فرماندهان حادثه پتروشیمی های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی
(سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸) ۱۱:۰۳

چهارمین جلسه شبکه تخصصی فرماندهان حادثه شرکتهای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، به ریاست فرمانده ارشد HSE و پدافند غیرعامل منطقه و به میزبانی شرکت پتروشیمی بندرامام برگزار شد.

چهارمین جلسه شبکه تخصصی فرماندهان حادثه شرکتهای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، به ریاست فرمانده ارشد HSE و پدافند غیرعامل منطقه و به میزبانی شرکت پتروشیمی بندرامام برگزار شد.

ه گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مدیرعامل این سازمان صبح دوشنبه 27 خرداد ماه 98، در این جلسه، ضمن جمع بندی مطالب ارائه شده سخنرانان پیش از خود و تاکید بر رعایت نکات مهم ارائه شده توسط ایشان، گفت: در راستای طرح توانمند سازی منطقه بخش مهمی به حوزه  شیمیایی، سایبری و امنیتی اختصاص دارد و در کنار حوزه های عملیاتی، به این بخشها نیز توجه کافی خواهیم داشت.

سید امید شهیدی نیا، انسجام و علاقه‌ مجموعه  دست اندرکار پدافند غیرعامل شرکتهای منطقه نشانه اهمیت موضوع و جدیت شرکتها در دنبال کردن سیستمی این موضوع است و این شرایط قطعا توانمندی منطقه را از این هم بیشتر خواهد کرد.

وی، ضمن تاکید بر اثر بخشی هماهنگی و تعامل سطوح بیرونی منطقه در فعالیتهای درون منطقه‌ای، افزود: لازم است که توانمندی و آمادگی منطقه برای مسئولین بیرون صنعت تشریح و تبیین شود و این مسئله میتواند در افزایش سطح رضایتمندی اجتماعی و تسهیل در انجام امور داخلی بسیار کمک کننده باشد.

شهیدی نیا، در این جلسه که مدیرانی از سازمان پدافند غیرعامل کشور، مدیرانی از پدافند غیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و فرماندهان حادثه شرکتهای پتروشیمی منطقه ویژه حضور داشتند، تاکید کرد: شرکتهای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بایستی در اجرای طرح توانمند سازی تمرکز کرده تا برنامه های امسال این طرح گسترده شامل پیاده سازی سیستم فرماندهی صحنه، تهیه طرح های پیش از رویداد (PIP) و در نهایت اجرای رزمایش براساس آنها، با سرعت و دقت انجام شود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: انتظار داریم تمامی شرکتهای منطقه موضوع پدافند غیرعامل را با جدیت دنبال کنند و این موضوع را در تمامی سطوح خود، به عنوان یکی از وظایف اصلی و همیشگی در اولویت قرار دهند.

طی این جلسه مهندس حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام با ارائه گزارشی از عملکرد و دستاوردهای پتروشیمی بندرامام در حوزه مدیریت بحران ، اظهار داشت : نگاه تخصصی به حوزه مدیریت بحران در شرایط کنونی بسیار مهم و ضروری است و برگزاری اینگونه جلسات و استمرار آنها باعث ارتقاء سطح توانمندی شرکت ها و کارشناسان می شود.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام افزود : فعالیت های صنعت پتروشیمی در حوزه مدیریت بحران تنها مربوط به این صنعت نیست و مسائل دیگری هم در بر دارد که می بایست خارج از صنعت پتروشیمی آنها را دنبال کنیم و اگر این حوزه را فراتر از صنعت پتروشیمی تعمیم دهیم ، موفقیت بیشتری حاصل می شود.

تعداد بازدید : ۲,۱۱۸