کمک پتروشیمی های ماهشهر در بازسازی زیرساخت های شهرستان حمیدیه

کمک پتروشیمی های ماهشهر در بازسازی زیرساخت های شهرستان حمیدیه
(سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸) ۱۲:۰۰

شهیدی نیا گفت: پس از کنترل بحران سیل برنامه ریزی کرده‌ایم بصورت مشارکتی با کمک واحدهای معین و نهادهای ذیربط، در قالب مسئولیت اجتماعی بخشی از بازسازی زیر ساختهای این مناطق را بر عهده بگیریم.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، عصر یکشنبه 19 خرداد 1398، امید شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی  و تنی چند از مسئولین این سازمان از مناطق تابعه شهرستان حمیدیه بازدید کردند.
براساس این گزارش و بنا به گفته  فرماندار شهرستان حمیدیه، این مناطق در جریان سیل فروردین ماه، بیشترین آسیب را دیده بودند و خسارت سیل در برخی از این روستاها به حدی بوده که بخشی از منازل مسکونی مردم دیگر قابل سکونت نیست.
سید امید شهیدی نیا، در خلال این بازدید گفت: با توجه به گرمای شدید هوا، به درخواست استاندار خوزستان، تعدادی کانکس کولر دار توسط شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تهیه و به مردم این منطقه اهدا شد.
وی که جهت بازدید میدانی از این مناطق و نحوه   توزیع کمکها به مردم در منطقه حضور یافته بود، گفت: ما و سایر مدیران مرتبط، شخصا در این منطقه حاضر شدیم تا اگر کمبودی وجود دارد از نزدیک ارزیابی کنیم.
شهیدی نیا افزود: پس از کنترل بحران سیل، در حال حاضر دغدغه  اصلی، بازسازی روستاهای آسیب دیده است. ما در مجموعه ی شورای راهبردی صنعت پتروشیمی، برنامه ریزی کرده‌ایم که در این زمینه بصورت مشارکتی با کمک واحدهای معین و نهادهای ذیربط، در قالب مسئولیت اجتماعی که بر عهده داریم، بخشی از بازسازی این روستاها و زیرساختهای آنها را بر عهده بگیریم.
فرماندار حمیدیه در این بازدید، ضمن تشکر از کمکهای متنوع شرکتهای پتروشیمی به این شهرستان، گفت: توجه استاندار و امداد رسانی های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به شهرستان ما و سایر مناطق سیل زده، جان تازه ای به مردم ما داد و نمونه ای از این کمکها، کانکسهای کولر داری است که در این فصل گرم به مردم اهدا شده اند.
هاشمی، ادامه داد: پیش از این، شرکتهای پتروشیمی ماهشهر با تامین گونی برای احداث سیل بند، تامین ماشین آلات سنگین، پکیج های بهداشتی، خاروبار خشک و تهیه و توزیع غذای گرم بین مردم، بسته ای کامل و گسترده از کمکها را به مقتضای شرایط در اختیار مردم قرار دادند.
روستای حمدان سنجه از 15 فروردین سال جاری دچار سیل شد و ارتفاع آب به قدری زیاد بود که متعاقب آن مردم روستا خانه و زندگی خود را ترک کردند. از میان 13 روستای آب گرفته شهرستان حمیدیه، 6 روستا آسیب بیشتری دیدند و روستای حمدان سنجه بیشترین خسارت را دیده است.



تعداد بازدید : ۱,۵۹۷