با حضور معاون اول رییس جمهور:

نشست کارگروه بحران استان خوزستان برگزار شد

نشست کارگروه بحران استان خوزستان برگزار شد
(سه شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۸) ۱۴:۱۵

نشست کارگروه بحران استان با حضور معاون اول رئیس جمهور ،استاندار خوزستان ، فرمانده ستاد بحران منطقه و اعضای ستادهای بحران شهرستان های خوزستان برگزار شد.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی عصر دیروز دوازدهم فروردین شهیدی نیا فرمانده ارشد HSE و پدافند غیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در جلسه ای  با حضور معاون اول رئیس جمهور در استانداری خوزستان شرکت کرد و در راستای برنامه ریزی مناسب جهت جلوگیری از وقوع سیل و کاهش خسارت های احتمالی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
شهیدی نیا ضمن اعلام پشتیبانی کامل صنعت پتروشیمی از ستاد مدیریت بحران در خوزستان گفت: تا کنون تاکنون نیازهای لجستیک و ماشین‌آلات اعلام شده توسط ستاد مدیریت بحران شهرستان و استان، از منابع داخلی شرکت‌ها و از طریق تامین آن از منابع بیرونی، انجام شده است.
همچنین بیش از یکصد هزار کیسه در ابعاد مختلف برای ایجاد مانع در برابر ورود سیل به منازل و اماکن، تهیه و با هماهنگی فرمانداری بندرماهشهر به نقاط در معرض آسیب ارسال شده است و امداد رسانی کماکان ادامه دارد.

تشکیل جلسه ستاد هماهنگی شرایط اضطراری در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی پیش از ظهر امروز سیزدهم فروردین ماه  نیز جلسه ای با حضور فرمانده ارشد HSE و مدیریت بحران، جانشینان و اعضای ستاد بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به منظور حفظ شرایط تولید و استمرار ارائه کمک به مناطق آسیب زده از سیل در خوزستان تشکیل گردید و تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی افزود: تاکنون سی دستگاه ماشین آلات سنگین ، یکصد سی هزار کیسه پلاستیکی و کنفی در سایزهای مختلف، سیصد عدد چادر مسافرتی، پنجاه هزار بطری آب معدنی و مقادیر متنابهی بشکه های پلاستیکی ، لوله در سایزهای مختلف جهت کنترل سیل آب ها ، البسه ، کنسرو، با توجه به اعلام نیاز فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر از طریق شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه تامین و با هماهنگی اداره HSE سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در اختیار سیل زدگان قرار گرفته و این روند تا پایان شرایط پیش آمده ادامه خواهد یافت.
وی افزود: در همین راستا اعزام گروهی از بسیجیان صنعت به منظور بررسی و نیازسنجی سیل زدگان و ارائه خدمات کمک رسانی به مناطقی از خوزستان، در دستور کار این ستاد قرار گرفت.


تعداد بازدید : ۱,۴۲۸