پیام تبریک مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مناسبت روز مهندس

پیام تبریک مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مناسبت روز مهندس
(یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷) ۰۸:۵۲

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پیامی فرا رسیدن 5 اسفند، روز مهندس را به همه مهندسان صنعت پتروشیمی تبریک گفت.

به گزارش نیپنا متن پیام بهزاد محمدی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی به شرح زیر است:

به نام خالق حق

پنجم اسفندماه، زادروز دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی، مناسبتی ارزشمند برای بزرگداشت جایگاه مهندسی است. موعدی برای پاسداشت تعهد و تفکر مهندسانی است که توسعه‌ساز و تحول‌آفرین بوده‌اند و با تکیه بر اندیشه‌ و عمل خود جامعۀ امروز بشری را ممتاز و متمایز از گذشته ساخته‌اند.

بی شک مهندسان، آفرینندگان دنیای مدرن و تکنولوژی امروزندکه با تکیه بر خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل باعث پیشرفت و سازندگی در کشور هستند.

صنعت پتروشیمی به عنوان موتور محرکه اقتصادی و متکی بر دانش مهندسی، از حضور دانشمندان و دانش‌آموختگان رشته‌های مختلف مهندسی بهره برده و کوشیده است تمامی ظرفیت‌های در اختیار خود را برای توسعۀ زیرساخت‌های صنعتی و تولیدی کشور به کار گیرد.

بدیهی است توفیقات بدست آمده در صنعت پتروشیمی، مرهون نقش آفرینی و توانمندی مهندسان ارزشمند و فعال این صنعت است که به عنوان بازوان پرتوان صنعت پتروشیمی، در صف نخست خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داشته و صادقانه و دلسوزانه انجام وظیفه می نمایند.

فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تلاشگران عرصه مهندسی کشور ، این روز پرافتخار را به همه مهندسان متعهد و پرتلاش صنعت پتروشیمی به ویژه شرکت ملی صنایع پتروشیمی تبریک می گویم و از خداوند متعال تحقق اهداف عالیه پیش روی حوزه نفت، گاز و پتروشیمی را خواستارم.

تعداد بازدید : ۳,۵۹۴