سرمایه گذاری 95 میلیارد تومانی در حوزه مسئولیت اجتماعی ماهشهر

سرمایه گذاری 95 میلیارد تومانی در حوزه مسئولیت اجتماعی ماهشهر
(سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷) ۱۳:۵۱

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی گفت: این شرکت از پنج‎ سال گذشته تاکنون 95 میلیارد تومان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی منطقه ماهشهر سرمایه‌گذاری کرده است.

به گزارش نیپنا به نقل از شانا، عبدالرضا غلامی روز دوشنبه (هشتم بهمن‌ماه) در جمع خبرنگاران، ماموریت اصلی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی را شهرک‌داری و ارائه خدمات شهری عنوان کرد و با بیان اینکه نزدیک 7500 خانوار تحت پوشش این شرکت هستند، افزود: تفکر صنعت این است که با ورود فناوری‌های نو و توسعه صنعت پتروشیمی در زمینه توسعه خدمات غیرصنعتی نیز حرکت کنیم.

وی به پارک ارم منطقه ماهشهر اشاره و اظهار کرد: در فضای سبز این پارک 60 هکتاری، بیش از 80 گونه گیاهی کشت شده است.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی با بیان اینکه موتور محرکه ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی در منطقه ماهشهر شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی است، تصریح کرد: بخشی از خدمات مختص کارکنان و خانواده‌های شاغل در صنعت و بخشی هم مربوط به ساکنان منطقه می‌شود.

غلامی با بیان اینکه نزدیک 95 میلیارد تومان در پنج‎ سال گذشته در حوزه مسئولیت‎های اجتماعی منطقه ماهشهر یا سرمایه‌گذاری شده، یا در حال سرمایه‌گذاری است، افزود: از این میزان 70 میلیارد تومان آن در چهار سال گذشته بوده و 25 میلیارد تومان مربوط به امسال است.

وی به تعامل دوسویه میان شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی و مجموعه مدیریت شهری اشاره و تصریح کرد: پس از برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای زیرساخت‌های لازم شهر، این شرکت یا به صورت مستقیم، یا فقط به عنوان تامین‌کننده اعتبار، برای ایجاد زیرساخت‎ها تلاش می‌کند.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به افتتاح یک مینی بیمارستان با اعتبار نزدیک به 3 میلیارد و 500 میلیون تومان در منطقه اشاره و اظهار کرد: این مرکز در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وی، انجام پروژه‌های آبرسانی، فرهنگی، ورزشی، دفع فاضلاب، درمانی و حمل‌ونقل از جمله پروژه‌هایی است که از سوی این شرکت انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ادامه داد: امسال 600 میلیون تومان به برگزاری کلاس‌های آمادگی کنکور برای فرزندان خانواده‌های بی‌بضاعت و محروم اختصاص داده‌ایم.

وی با بیان اینکه سرانه فضای سبز شهری در تهران 15 مترمربع و کشورهای اروپایی 38 تا 39 مترمربع است، گفت: سرانه فضای سبز در شهرک بعثت ماهشهر بدون احتساب پارک ارم، 56 متر مربع است.

شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی زیرمجموعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس است.

تعداد بازدید : ۱,۳۰۸