فناوری و تجربه جهانی شرکت Air Liquid در راه ایران

فناوری و تجربه جهانی شرکت Air Liquid در راه ایران
(یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۳:۲۰

معاون رئیس اجرایی شرکت Air Liquid فرانسه گفت: تمایل داریم در تمامی پروژه های ایران بهترین فناوری را به کار گیریم و رقابت پذیری آنها را به حداکثر برسانیم.

به گزارش خبرنگار نیپنا، متیو جیارد، معاون رئیس اجرایی شرکت Air Liquid فرانسه در نخستین پنل از روز دوم همایش بین المللی پتروشیمی ایران از تجربه های موفق صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی ایران یاد کرد و گفت: ایران در زمینه پتروشیمی دارای مزیت های بسیار خوبی برای توسعه است.

جیارد در ابتدا با توجه به اینکه ایران به دنبال ایجاد هاب های گازی و مجتمع های پتروشیمی است، گفت: "کشور شما تنها کشوری نیست که به دنبال این مدل است، بلکه کشورهای دیگری نیز تا کنون این هاب های را ایجاد کرده اند که می  توان از تجربیات موفق بهره گرفت."

وی در مورد شرکت Air Liquid اظهار کرد : این شرکت تا کنون درساخت و تجهیز 150 کارخانه مواد شیمیایی در سراسر جهان مشارکت کرده است و هم اکنون بیش از نه هزار کیلومتر خطوط لوله را درسراسر جهان مدیریت می کند.

جیارد تاکید کرد که Air Liquid همواره به دنبال افزایش کارایی عملیات خود در همه سایت ها و پروژه ها بوده است و "افزایش کارایی تنها با مشارکت بخش دولتی و خصوصی و ایجاد هم افزایی آنها ایجاد می شود."

این مدیر فرانسوی با اشاره به این که شرکتش خطوط تولید مواد شیمایی گوناگون را به مجتمع های پتروشیمی افزوده است اظهار کرد : با توجه به ریسک بالایی که این کار دارد، باید از فن آوری های روز برای کاهش ریسک استفاده کرد. وی گفت: "فن آوری های روزی که توسط Air Liquid ارائه می شود می تواند ایمنی را افزایش داده، و قابلیت دسترسی به خوراک را بهبود بخشد، ضمن آنکه شرکت ما تامین مالی پروژه ها را نیز بر عهده می گیرد."

جیارد همچنین تصریح کرد که علاوه بر استفاده از سامانه مدیریت صنعت برای کاهش هزینه ها، شرکت Air Liquid از سامانه مدیریت تعالی در مجتمع های پتروشیمی بهره می گیرد تا به این شکل به صورتی مطلوب و در زمانی اندک مشکلات بوجود آمده را تجزیه و تحلیل کرده و مدیریت کند.

معاون رئیس اجرائی شرکت Air Liquid فرانسه شرکت های بزرگی از جمله توتال، اکسون موبیل، ریلاینس و داو را از جمله مشتریان بزرگ خود عنوان کرد و اظهار کرد که از طریق شرکت های لورگی و پتروشیمی زاگرس در پروژه های ایرانی حاضر هستند.

 

تعداد بازدید : ۱,۶۶۵