معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور:

به دنبال ایجاد زیرساخت های مدیریت بحران هستیم

به دنبال ایجاد زیرساخت های مدیریت بحران هستیم
(یکشنبه ۱۰ اَمرداد ۱۳۹۵) ۱۴:۰۵

سازمان پدافند غیر عامل کشور آماده همکاری در زمینه ایجاد زیر ساخت های مدیرت بحران در شرکت های پتروشیمی است.

به گزارش خبرنگار نیپنا، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: آماده هرگونه تعامل و همکاری با طرح ها و مجتمع های پتروشیمی هستیم و در این مسیر با همکاری مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اقدام های خوبی در حال نهایی شدن است.
سردار مطیعی افزود: نحوه مدیریت بحران در وقایع موضوعی جدی است و سازمان پدافند غیر عامل با توجه به نحوه فعالیت شرکت های پتروشیمی به ویژه در عسلویه و ماهشهر آمادگی دارد تا در ایجاد زیر ساخت ها در کنار این شرکت ها باشد.
وی با بیان این که در عسلویه زیر ساخت های خوبی ایجاد شده است گفت: در ماهشهر زیر ساخت ها ی خوبی وجود ندارد، اما با همکاری و تعامل مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و نیز وجود نیروهای کارآمد در سطح منطقه به دنبال ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز هستیم.
معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر این که اظهار نظرهای برخی مقام های استانی هنگام وقوع حوادث و نیز خبر های منتشر شده در فضای مجازی مطلوب نیست، گفت: باید نحوه اطلاع رسانی مدیریت شود.
وی تصریح کرد: دستور العمل حفاظت از اطلاعات درحوادث احتمالی برای وزارت نفت ارسال شده است و امید است بزودی به شرکت ها ابلاغ شود.
مطیعی ادامه داد: هنگام حوادث احتمالی 3 سطح پیش بینی شده است و اگر حادثه در داخل فنس ایجاد شده دور صنعت باشد مسئول آن صنعت مسئولیت دارد تا بحران را مدیریت کند و در صورت نیاز کمک بخواهد و در سطوح دیگر به ترتیب فرمانداران و استانداران با توجه به نوع حادثه مسئولیت دارند.



تعداد بازدید : ۲,۳۴۸