ارتقای کیفیت کلید حضور در بازارهای جهانی

ارتقای کیفیت کلید حضور در بازارهای جهانی
(یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۵) ۱۱:۴۵

تولیدکنندگان زمانی در کار خود موفق هستند که بتوانند کیفیت کالاهای خود را به سطح بازارهای جهانی برسانند.

مهدی شاه حسینی مسئول روابط عمومی تبلیغات شرکت قالب سازان ستاک اصفهان در گفت و گو با خبرنگار نیپنا در مورد حضور در دهمین نمایشگاه بین اللملی ایران پلاست گفت: به طور یقین حضور در این نمایشگاه ها بیشتر با هدف معرفی کالاهای تولیدی و نیز جذب مشتری است که بتوانیم همسو با تکنولوژی جدید دنیا کیفیت کالای تولیدی خود را ارتقا دهیم.

وی حضور شرکت های داخلی به ویژه خارجی را خوب ارزیابی کرد و افزود: هم اکنون با توجه با استقبال خوب شرکت کنندگان توانستیم در این چند روز نمایشگاه مذاکراتی را با شرکتهای بزرگ انجام دهیم.

شاه حسینی ادامه داد: حضور در این نمایشگاه علاوه بر ارائه توانمندی شرکت ها بستر را برای رقابت سالم هموارتر می کند چرا که با ایجاد رقابت زمینه برای شکوفایی و پویایی اقتصاد کشور فراهم می شود.

مسئول روابط عمومی تبلیغاتی شرکت قالب سازان ستاک اصفهان با تاکید براینکه مذاکراتی با کشورهای ترکیه و ارمنستان داشتیم اظهار داشت: هم اکنون قطعات تولیدی این شرکت به کشورهای آسیای میانه صادر می شود. این شرکت قادر است بیش از ۴هزار قطعه با توانمندی داخلی تولید نماید.

وی افزود: همچنین این شرکت توانست با حضور در نمایشگاه آلمان تولیدات خود را در معرض دید علاقمند قرار دهد و تلاش می کند در راستای اقتصاد مقاومتی و توسعه صادرات گامهای اساسی را بردارد.

شاه حسینی در پایان گفت: تولیدکنندگان زمانی در کار خود موفق هستند که بتوانند کیفیت کالاهای خود را به سطح بازارهای جهانی برسانند بنابراین دوران پساتحریم و حضور شرکتهای خارجی فرصتی است تا تولیدکنندگان از این موقعیت بوجود آمده نهایت استفاده را به عمل آورند.

 

تعداد بازدید : ۲,۲۹۰