مهدی شاه حسینی مسئول روابط عمومی تبلیغات شرکت قالب سازان ستاک اصفهان در گفت و گو با خبرنگار نیپنا در مورد حضور در دهمین نمایشگاه بین اللملی ایران پلاست گفت: به طور یقین حضور در این نمایشگاه ها بیشتر با هدف معرفی کالاهای تولیدی و نیز جذب مشتری است که بتوانیم همسو با تکنولوژی جدید دنیا کیفیت کالای تولیدی خود را ارتقا دهیم.
وی حضور شرکت های داخلی به ویژه خارجی را خوب ارزیابی کرد و افزود: هم اکنون با توجه با استقبال خوب شرکت کنندگان توانستیم در این چند روز نمایشگاه مذاکراتی را با شرکتهای بزرگ انجام دهیم.
شاه حسینی ادامه داد: حضور در این نمایشگاه علاوه بر ارائه توانمندی شرکت ها بستر را برای رقابت سالم هموارتر می کند چرا که با ایجاد رقابت زمینه برای شکوفایی و پویایی اقتصاد کشور فراهم می شود.
مسئول روابط عمومی تبلیغاتی شرکت قالب سازان ستاک اصفهان با تاکید براینکه مذاکراتی با کشورهای ترکیه و ارمنستان داشتیم اظهار داشت: هم اکنون قطعات تولیدی این شرکت به کشورهای آسیای میانه صادر می شود. این شرکت قادر است بیش از ۴هزار قطعه با توانمندی داخلی تولید نماید.
وی افزود: همچنین این شرکت توانست با حضور در نمایشگاه آلمان تولیدات خود را در معرض دید علاقمند قرار دهد و تلاش می کند در راستای اقتصاد مقاومتی و توسعه صادرات گامهای اساسی را بردارد.
شاه حسینی در پایان گفت: تولیدکنندگان زمانی در کار خود موفق هستند که بتوانند کیفیت کالاهای خود را به سطح بازارهای جهانی برسانند بنابراین دوران پساتحریم و حضور شرکتهای خارجی فرصتی است تا تولیدکنندگان از این موقعیت بوجود آمده نهایت استفاده را به عمل آورند.