توان شرکت کنندگان داخلی برای رقابت با شرکت های خارجی

توان شرکت کنندگان داخلی برای رقابت با شرکت های خارجی
(یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۵) ۱۱:۵۸

یک فعال بخش خصوصی با تاکید بر این که هم اکنون بیشتر تجهیزات کلید در صنعت پتروشیمی در داخل تولید می شود گفت: باید برای توسعه بازارهای صادراتی تلاش کرد.

علی بهادری مدیرعامل شرکت گشتاصنعت مشهد در گفتگو با خبرنگار نیپنا گفت: عامل اصلی حضور در دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست بیشتر در جهت شناسایی محصولات تولیدی برای علاقمندان و نیز کسب بازارهای جدید صادراتی بود.

وی تاکید کرد: شرکت های داخلی و خارجی در این نمایشگاه بسیار عالی ظاهر شدند چرا که این امر باعث شد که در سالهای آینده نیز مشارکت نماییم.

بهادری مشارکت شرکت های مواد را خوب ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم مسئولان برگزار کننده نمایشگاه ایران پلاست بتواند در سالهای آینده طوری برنامه ریزی کنند تا شرکتهای قوی در این عرصه ها حضور گسترده داشته باشند.

مدیرعامل شرکت گشتاصنعت مشهد با تاکید براینکه تمام تجهیزات تولیدی و کلیدی این شرکت داخلی است اظهار داشت: با توجه به کیفیت بالای تولید محصولات توانسیتم در بازارهای خارجی حضور داشته باشیم چرا که هم اکنون بیشتر قطعات این شرکت به کشورهای ارمنستان، عراق، افغانستان، تاجیکستان، هلند، انگلستان، آذربایجان، سوئد و ترکمنستان صادر می شود.

وی یادآور شد: در دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست مذاکراتی با کشورهای عربی، عراق و امارات به عمل آمده و امیدواریم که این مذاکرات منتج به امضای قرارداد همکاری شود.

بهادری تصریح کرد: این شرکت در زمینه تولید دستگاه های تاریخزن، شیرینگ پک، بسته بندی و پرده هوا و تولید محصولات متنوع توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

تعداد بازدید : ۲,۰۷۴