مدیر دهمین نمایشگاه ایران پلاست :

نمایشگاه‌های منطقه‌ای ایران پلاست در 4 کشور همسایه برگزار می‌شود

نمایشگاه‌های منطقه‌ای ایران پلاست در 4 کشور همسایه برگزار می‌شود
(دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵) ۱۷:۵۶

مدیر دهمین نمایشگاه ایران پلاست اعلام کرد: به زودی نمایشگاه‌های منطقه‌ای ایران پلاست در چهار کشور عراق، افغانستان، ترکمنستان و پاکستان برگزار می‌شود.

 

به گزارش ستاد خبری دهمین نمایشگاه ایران پلاست، محمد مقاره هم با اشاره به مشارکت گسترده شرکت‌های خارجی و داخلی در نمایشگاه ایران پلاست دهم گفت: در دوره گذشته ۴۰۰ شرکت ایرانی در نمایشگاه ایران پلاست شرکت کردند، اما در دوره دهم ۴۰۰ شرکت داخلی در قالب ۳۷۲ غرفه در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به خودداری برخی از ماشین‌سازان داخلی برای حضور در دهمین نمایشگاه ایران پلاست به دلیل تغییر زمان برگزاری این نمایشگاه، تصریح کرد: با این وجود در نمایشگاه امسال بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ متر مربع از فضای نمایشگاه به ماشین‌سازان داخلی اختصاص داده شده است و بیش از ۳۶۰ شرکت و سازنده ماشین‌آلات و تجهیزات ایرانی و خارجی در نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند.

مدیر دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با اشاره به حضور ۲۰۰ بازرگان و تاجر محصولات پتروشیمی و صنایع تکمیلی پتروشیمی در این نمایشگاه بین‌المللی بیان کرد: تاکنون حضور هیات‌های تجاری و اقتصادی با رویکرد پتروشیمی و صنایع تکمیلی پتروشیمی از کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، هند، امارات، قزاقستان، آذربایجان، ترکیه، چین، بنگلادش، سوریه، ارمنستان، تاجیکستان، بلاروس، سریلانکا، میانمار، تونس و کنیا در این نمایشگاه قطعی شده است.

وی همچنین با اشاره به حضور بیش از ۳۴۰ رسانه و خبرنگار داخلی و خارجی به منظور پوشش اخبار دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، تاکید کرد: به زودی نمایشگاه‌های منطقه‌ای ایران پلاست در قالب هیات‌هایی از صنعت پتروشیمی و صنایع تکمیلی پتروشیمی ایران در چهار کشور عراق، افغانستان، ترکمنستان و پاکستان برگزار می‌شود.

مقاره همچنین از حضور شرکت‌هایی از کشورهای آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه، انگلیس، اسپانیا، جمهوری چک، سوئیس، هلند، دانمارک، لهستان، روسیه، بلژیک، چین، کره جنوبی، تایوان، هند، سنگاپور، ترکیه، امارات، عراق، بحرین، پاکستان، استرالیا و آفریقای جنوبی در نمایشگاه امسال ایران پلاست خبر داد و خاطرنشان کرد: مهمترین هدف برگزاری این نمایشگاه، توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی و متنوع‌سازی سبد تولید انواع محصولات پلیمری و پتروشیمی در ایران است.

 

تعداد بازدید : ۲,۰۰۹