مشاور وزیر نفت در امور زنان :

راهبرد وزارت نفت، ارتقاء جایگاه زنان است

راهبرد وزارت نفت، ارتقاء جایگاه زنان است
(چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴) ۱۰:۳۰

مشاور وزیر نفت در امور زنان گفت: هیچ محدودیتی برای حضور زنان در صنعت نفت وجود ندارد.

فاطمه تندگویان مشاور وزیر نفت در امور زنان در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: حضور زنان در عرصه های مختلف صنعت نفت می تواند جایگاه آنان را در ابعاد مختلف تحکیم بخشد.

وی افزود: مشارکت موفق زنان در عرصه های مختلف می تواند مسیر توسعه صنعت نفت را هموار کند و حضور خانم مهندس شاهدایی در صنعت پتروشیمی می تواند نشان از توانایی های زنان برای نقش آفرینی در تمام زمینه ها باشد.

مشاور وزیر نفت در امور زنان ادامه داد: اشتباه ترین و رایج ترین شعار صنعت متأسفانه این است که صنعت نفت، صنعتی مردانه است در حالی باید پذیرفت زنان و مردان باید با هم برای رشد و اعتلای صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گام بردارند.

تندگویان با بیان اینکه مقام عالی وزارت بر حضور زنان در صنعت نفت تأکید دارند گفت : مهندس زنگنه موافق حضور زنان در بخش های مختلف صنعت هستند و به غیر از سکوها که دارای محدودیت های خاصی است منعی برای حضور در دیگر بخش ها وجود ندارد.

وی ادامه داد: جامعه نیازمند مشارکت بیشتر زنان است و برای داشتن آینده ای پویا و موفق زنان و مردان باید در کنار هم و با بهره گیری از دانش و فن آوری روز جهان برای رسیدن به آینده ای بهتر تلاش کنند.

تعداد بازدید : ۱,۴۹۴