هدفگذاری روسیه برای تولید پلاستیک های سازگار با محیط زیست

هدفگذاری روسیه برای تولید پلاستیک های سازگار با محیط زیست
(یکشنبه ۶ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۰:۳۳

سیبور روسیه، در حال عملیات آماده سازی برای ایجاد یک مجتمع جدیددر مرکز روسیه، برای تولید طیف گسترده ای از پلاستی سایزرهای ویژه سازگار با محیط زیست است.

به گزارش نیپنا به نقل از پلاتس، سیبور (Sibur)، غول پتروشیمی روسیه، در حال پیشبرد عملیات آماده سازی برای ایجاد یک مجتمع جدید در سایت این شرکت واقع در پرم (Perm)، در مرکز روسیه، برای تولید طیف گسترده ای از پلاستی سایزرهای (plasticizers) ویژه سازگار با محیط زیست (eco-friendly) است.
سیبور در ماه مه امسال تولید پلاستی سایزر دی ‌اکتیل ترفتالات چند منظوره عاری از فتالات (phthalate-free general purpose DOTP) را در واحدی با ظرفیت 100 هزار تن در سال آغاز کرد. مجتمع یادشده بزرگترین سایت سینگل (single site) اروپا برای این نوع از پلاستی سایزر به شمار می رود.
سیبور در حال حاضر مشغول ساخت یک مجتمع 25 هزار تنی جدید برای تولید طیف وسیعی از افزودنی های ویژه برای صادرات و همچنین بازار داخلی در مجموعه خود در نزدیکی کوه های اورال (Ural Mountains) است.
در ماه مه امسال سیبور یک قرارداد سرمایه گذاری ویژه (SPIC) را امضاء کرد که به موجب آن سرمایه گذاران می توانند از مزایای مالیات و رگولاتوری ثابت بهره مند شوند. در همین راستا وزارت صنعت، تجارت و کارآفرینی منطقه پرم قرار است واحد تولید پلاستی سایزرهای ویژه جدید را حمایت کند.
این طرح در قراردادی رسمی میان طرفین، یک ماه بعد در حاشیه رویداد بین المللی انجمن اقتصادی سن پترزبورگ (St Petersburg International Economic Forum) به امضاء رسید.

تعداد بازدید : ۱,۳۵۷