عرضه پایدار محصولات پتروشیمی خوزستان

عرضه پایدار محصولات پتروشیمی خوزستان
(یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۸) ۱۲:۵۴

مدیرعامل پتروشیمی خوزستان گفت: تامین نیازهای صنایع پایین دستی اولویت این شرکت است.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط‌عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، در جریان بازدید مدیران برخی شرکت‌های مصرف‌کننده محصولات شرکت پتروشیمی خوزستان از این شرکت، مدیر‌عامل پتروشیمی خوزستان بر تعامل دوسویه با مشتریان و مصرف‌کنندگان تاکید کرد.
صالح احمدی، رسالت شرکت پتروشیمی خوزستان را هم‌راستا با سیاست‌های ابلاغی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس مبنی بر اولویت تامین مشتریان داخلی نسبت به صادرات اعلام کرد.
مدیر عامل پتروشیمی خوزستان با اشاره به کاربرد متنوع با حجم بالای دو محصول اصلی این شرکت یعنی پلی‌کربنات و اپوکسی‌رزین که در صنایع مختلفی چون صنایع ساختمانی‌، صوتی و تصویری، الکتریکال و الکترونیک، ابزار آلات و تجهیزات ایمنی کاربرد وسیعی دارند، ضمن اطمینان دادن به مشتریان در خصوص عرضه مداوم این محصولات و عدم وقفه در تولید با توجه به سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، از کاهش زمان تحویل محصولات این مجموعه خبر داد.
به گفته وی در شرایط فعلی زمان تحویل محصولات این شرکت به صورت سلف ۲۱ روزه بوده که به کمتر از ۷ روز کاهش و در عین حال کیفیت این محصولات نیز طی ماه‌های آینده افزایش خواهد یافت.
صالح احمدی بر ارتباط مداوم این شرکت با مشتریان اشاره کرد و گفت: این ارتباط از طریق بازدیدهای دوره‌ای و جلسات هماهنگی در شرکت پتروشیمی خوزستان و شرکت‌های مصرف‌کننده محصولات توسط واحدهای فنی و بازرگانی صورت می‌گیرد.
وی در ادامه از ساماندهی امور مشتریان و برقراری ارتباط موثر با آنها جهت گرفتن بازخورد مناسب در کمترین زمان ممکن برای ارتقا مستمر کیفیت محصولات و ایجاد تنوع در گرید محصولات بر اساس نیاز مشتریان و خدمات پس از فروش خبر داد.
قابل ذکر است شرکت پتروشیمی خوزستان در سال ۱۳۷۶ در سایت ۴ منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره ) تاسیس و اقدام به تولید دو محصول اصلی اپوکسی رزین با حجم ۵۰۰۰ تن اپوکسی رزین مایع و ۵۰۰۰ تن اپوکسی‌رزین جامد در ۱۰ گرید و پلی‌کربنات با حجم تولید سالانه ۲۵۰۰۰ تن در ۶ گرید کرده است

تعداد بازدید : ۳,۵۸۲