استفاده از فناوری جدید تولید پلی پروپیلن در هند

استفاده از فناوری جدید تولید پلی پروپیلن در هند
(سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۳:۱۹

استفاده از فناوری Novolen افزایش بهره وری در سرمایه گذاری و هزینه های عملیاتی راسبب خواهد شدو تولید طیف وسیعی از محصولات پلی پروپیلن نوآورانه برای بازار هند و کشورهای منطقه را رقم خواهد زد.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی هیدروکربن انجینییرینگ (hydrocarbonengineering)، شرکت  آمریکایی مک درموت اینترنشنال  به تازگی از عقد قراردادی با شرکت نفتی چنای پترولیوم هند (CPCL) برای واگذاری لایسنس، ارائه خدمات طراحی مهندسی پایه و عرضه کاتالیست اختصاصی خود برای یک مجتمع تولید پلی پروپیلن در Nagapattinam، واقع در ایالت تامیل نادو هند، خبر داد. چنای پترولیوم از زیرمجموعه های شرکت نفت هند (IOCL) به شمار می رود.

مجتمع یادشده قرار است از رآکتورها و کاتالیست اختصاصی شرکت Lummus، به ترتیب تحت برندهای تجاری Novolen® و NHP® بهره گیرد. این تاسیسات قادر به تولید طیف وسیعی از محصولات پلی پروپیلن نوآورانه برای بازار هند و کشورهای منطقه خواهد بود.

لئون دی برین، معاون ارشد رئیس شرکت Lummus Technology که متعلق به مک درموت است، یادآور شد: قرارداد واگذاری لایسنس جدید، چهارمین مورد واگذاری اخیر در هند به شمار می رود و فناوری Novolen را به مهمترین لایسنس ایجاد ظرفیت تولید پلی پروپیلن در هند تبدیل می کند. با اجرای این قرارداد، ظرفیت مجموع چهار واگذاری لایسنس اخیر به سه میلیون و 100 هزار تن در سال می رسد.

فشردگی منحصر به فرد فناوری رآکتور Novolen، افزایش بهره وری در سرمایه گذاری و هزینه های عملیاتی، مشتریان ما را قادر می سازد که از رقابت پذیری بالاتری در بازار جهانی پلی پروپیلن برخوردار شوند.

تعداد بازدید : ۱,۳۵۶