بازدید معاون وزیر نفت از مناطق سیل زده پلدختر

بازدید معاون وزیر نفت از مناطق سیل زده پلدختر
(چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۰:۰۰

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی از برخی مناطق سیل زده پلدختر و نیز مراحل بازسازی خط لوله اتیلن غرب بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی روز گذشته ازبرخی مناطق آسیب دیده در جریان سیلاب اخیر در پلدختر بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت کمک رسانی به ویژه نحوه امداد رسانی کارکنان صنعت پتروشیمی کشورمان به حادثه دیدگان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در این سفر، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزون بر بازدید از مناطق سیل زده، از بخشی از خط لوله اتیلن غرب که براثر سیل در منطقه کشکان دچار حادثه شده بازدیدکرد و مدیران هلدینگ باختر توضیحات لازم درباره نحوه تعمیر و بازسازی نقاط آسیب دیده این خط را ارائه کردند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تقدیراز تلاش های صورت گرفته از سوی تیم های عملیاتی فعال در بازسازی خط لوله اتیلن غرب بر لزوم شتاب در ترمیم کامل و ایمن سازی این خط تاکید کرد و گفت: باید تولید پایدار با توجه به ظرفیت تولید مجتمع های پتروشیمی واقع در مسیر این خط لوله مهم هرچه زودتر آغاز شود.

گفتنی است که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تلاش است که در کمترین زمان ممکن جریان اتیلن در مسیر خط لوله اتیلن برقرار شود و در این راستا مدیران شرکت ملی صنایع پتروشیمی، هلدینگ باخترو پتروشیمی کاویان با همکاری شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران به طور منظم جریان بازسازی را نظارت و پیگیری می کنند.

تعداد بازدید : ۱,۴۶۰