شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه شفاف ترین ناشر بورسی شد

شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه شفاف ترین ناشر بورسی شد
(سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۳:۰۵

لوح تقدیر شفاف ترین ناشر بورسی به شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه از سوی رئیس سازمان بورس و اوراق بهاداراعطا شد.

به گزارش  نیپنا به نقل از  روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، این شرکت با توجه به احراز بالاترین امتیاز در شاخص اطلاع رسانی و قابل اتکا بودن ناشران بورسی (در بازارهای با ارزش بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال) در سال 1397 موفق به دریافت لوح تقدیر شد.

حسین صباغ مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه درباره کسب این رتبه گفت: هرچه گزارشگری مالی یک شرکت شفاف تر، مطمئن تر و قابل اتکاتر باشد اعتماد سرمایه گذاران در بازار سرمایه به نماد این شرکت بیشتر خواهد شد و این اعتماد در سال های متمادی به عنوان یک سرمایه و برند برای شرکت محسوب می شود.

وی افزود: شفافیت در حوزه های مالی، زیر ساخت اصلی توسعه اقتصادی هر کشور و سازمان محسوب می شود و امور مالی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه با رویکرد افزایش شفافیت در حوزه عملکردهای مالی، همواره سعی بر اعتمادسازی در بین سرمایه گذاران، سهامداران و ذینفعان شرکت داشته است. به همین علت، با توجه به عملکرد سال ۹7 شرکت ،کسب رتبه های مطلوب در بازار سرمایه مؤید این ادعا بوده است .

بر اساس این گزارش ، شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران با اهدای لوح به حسین صباغ مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، از این شرکت تقدیر کرد.

تعداد بازدید : ۱,۸۵۰