آغاز به کار رسمی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی،تا ساعتی دیگر

آغاز به کار رسمی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی،تا ساعتی دیگر
(چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۳:۰۵

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، امروز چهارشنبه (11 اردیبهشت ماه) به طور رسمی آغاز به کار می‌کند.

به گزارش نیپنا، آیین گشایش رسمی بیست و  چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران همزمان با نخستین روز برگزاری نمایشگاه، امرو11اردیبهشت ماه از ساعت 14با حضور مقام های عالی کشور ، بیژن زنگنه وزیر نفت، شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفیران کشورهای خارجی، مدیران صنعت نفت و نمایندگان شرکت‎های بین المللی در محل دائمی نمایشگاه‎ های بین المللی تهران  برگزار می‎شود.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با برپایی بیش از هزار غرفه به نمایندگی از شرکت‌های داخلی و خارجی در فضایی به وسعت حدود ٨٠ هزار مترمربع برگزار می‌شود. نفت و صنایع بالادستی در سالن‌ ۸ و ۹، پالایش و صنایع پایین‌دستی در سالن ۴۱، پتروشیمی و صنایع پایین‌دستی در سالن ۱۴ و ۱۵، گاز و صنایع میان‌دستی در سالن ۳۸B، سازندگان تجهیزات صنعت نفت در سالن ۳۱، سازندگان تجهیزات صنعتی ایران در سالن ۶، صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی در سالن ۷ و شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و سازندگان ۱۰ گروه کالایی در سالن ۲۷ مستقر خواهند بود. جدا از نشست‌های خبری که طبق روال هر ساله در جریان نمایشگاه برگزار می‌شود، برگزاری چند همایش‌ با مضامین مختلف از جمله بورس نفت، بهینه‌سازی مصرف سوخت، راهکارهای افزایش سهم بخش خصوصی در بازارهای بین‌المللی انرژی، معرفی ظرفیت‌های دانشگاهی در حوزه مدیریت ایمنی فرآیند در صنعت نفت و امنیت سایبری حوزه اتوماسیون صنعتی نیز برنامه‌ریزی شده است. احتمالا محمد سانوسی بارکیندو، دبیرکل اوپک، مهمان ویژه نمایشگاه امسال خواهد بود.

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از لحاظ وسعت و تعداد شرکت‎کنندگان، نخستین نمایشگاه در سطح خاورمیانه و پنجمین نمایشگاه در سطح دنیا به شمار می‎آید.

بیست و  چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از چهارشنبه (11 اردیبهشت ماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار می کند و عصر روز ‎شنبه (14 اردیبهشت‎ماه) به کار خود پایان می دهد؛ ساعت بازدید هر روزه از ١٠ صبح تا ١٨ بعدازظهر خواهد بود.

تعداد بازدید : ۱,۷۵۸