در ده ماهه نخست سال جاری محقق شد

پتروشیمی بندرامام در جایگاه نخست حجم تولید صنعت پتروشیمی کشور

پتروشیمی بندرامام در جایگاه نخست حجم تولید صنعت پتروشیمی کشور
(یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷) ۱۳:۲۹

در ده ماهه نخست سال جاری شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام در جایگاه نخست حجم تولیدات محصولات پتروشیمیایی صنایع پتروشیمی کشور قرار گرفت.

شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام با تکیه بر دانش  و توانمندی کارشناسان و متخصصان داخلی خود و با سرلوحه قرار دادن شعار شرکتی پویا با تکیه بر قانونمداری ، خرد ورزی و مشارکت عمومی ضمن حمایت از کالای ایرانی توانست باکسب جایگاه نخست تولید صنایع پتروشیمی کشور افتخاری دیگر را در کارنامه خود ثبت نماید.
بر اساس گزارش مدیریت برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی که بصورت ماهیانه منتشر می شود، شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام با تولید بیش از 4 میلیون و 180 هزار تن انواع محصولات پتروشیمیایی ،  در مجموع با دستیابی به رقم ٩/٣٣ درصد از کل تولیدات صنعت پتروشیمی کشور به لحاظ حجم تولید در رتبه نخست قرارگیرد .
 شایان ذکر است شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام با استفاده از خوراک میعانات گازی، نفتا، متانول و نمک استحصالی از آب دریا و تولید انواع محصولات پایه‌ای و اصلی همچنین تولید پلیمرهای با ارزش افزوده بالا و کیفیت مطلوب جهت استفاده صنایع پایین دستی همواره بعنوان یکی از صنایع پیشتاز در عرصه پتروشیمی کشور مطرح می باشد.

تعداد بازدید : ۱,۳۴۶