رشد چشمگیر درآمد غول پتروشیمی کویت در سال 2018 میلادی

رشد چشمگیر درآمد غول پتروشیمی کویت در سال 2018 میلادی
(دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷) ۱۰:۲۴

عملکرد مالی شرکت ایکویت در سال 2018 میلادی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چشمگیری داشته است .

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی زاویا (zawya)، گروه پتروشیمی ایکویت (Equate Group) کویت روز یکشنبه 14 بهمن ماه، نتایج عملکرد مالی سه ماهه چهارم و کل سال گذشته میلادی خود را اعلام کرد.
بر این اساس، این گروه پتروشیمی در سه ماهه چهارم سال 2018 میلادی درآمد قبل از بهره، مالیات و استهلاک (EBITDA) 427 میلیون دلار را ثبت کرد که به میزان چشمگیری بالاتر از رقم 388 میلیون دلار در مدت مشابه سال پیش از آن است. همچنین درآمد قبل از بهره، مالیات و استهلاک کل ایکویت در سال 2018 دو میلیارد و 120 میلیون دلار گزارش شد که به مراتب بالاتر از رقم یک میلیارد و 730 میلیون دلار برای سال 2017 میلادی بود.
درآمد خالص بعد از مالیات (Net Income After Tax) برای سال 2018 نیز یک میلیارد و 560 میلیون دلار ثبت شد. این رقم در سال 2017 میلادی یک میلیارد و 130 میلیون دلار بود.
رامش راماچاندرن، مدیر عامل و رئیس گروه ایکویت، عنوان کرد: کارکنان ایکویت در سراسر جهان عملکرد فوق العاده ای داشتند و این نتایج برتر را رقم زدند. رکورد شکنی ایکویت در درآمد قبل از بهره، مالیات و استهلاک نتیجه کارکرد فوق العاده در همه بخش هاست. ما سال ویژه ای از لحاظ مراعات اصول زیست محیطی، سلامت و ایمنی در سراسر جهان، رکورد حجم تولید در تمامی سایت های ایکویت در دنیا، شرایط قیمت گذاری مطلوب، به ویژه در سه ماهه نخست سال گذشته میلادی، و بهینه سازی چشمگیر قیمت ها داشتیم.

تعداد بازدید : ۱,۴۱۲