عزم شرکت های فرانسوی برای همکاری با پتروشیمی های ایران

عزم شرکت های فرانسوی برای همکاری با پتروشیمی های ایران
(دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۰۹:۴۳

شرکت های فرانسوی با توجه به وضعیت مطلوب صنعت پتروشیمی ایران آماده گسترش همکاری های خود با طرح ها و مجتمع های پتروشیمی هستند.

کریم دوها، مدیر کل شرکت ژومو الکتریک (Jeumont Electric)، در گفتگو با خبرنگار نیپنا در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران اظهار کرد: ژومو الکتریک یکی از شناخته شده ترین شرکت های فرانسوی با قدمتی 120 ساله در تولید موتور های ولتاژ متوسط، ولتاژ بالا و ژنراتورهای الکتریکی است.

او با اشاره این که این چهارمین حضور شرکت ژومو الکتریک در این رویداد بین المللی به شمار می رود؛ افزود: ما نیازهای صنایع مختلفی شامل نفت، گاز، پتروشیمی و حتی صنایع فولاد را برای تجهیزات یادشده تامین می کنیم.

دوها یادآور شد: ژومو الکتریک سابقه درخشانی در همکاری با بسیاری از شرکت های مطرح ایرانی در صنایع بالادستی و پایین دستی شامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی، شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران، شرکت ملی گاز، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، نفت و گاز پارس، و شرکت نفت فلات قاره ایران داشته است. مپنا نیز از دیگر شرکت های شناخته شده ایست که در حال حاضر قراردادی با آن ها به امضاء رسانده ایم. قراردادهای ما معمولا هر دو بخش انتقال دانش فنی و ارسال تجهیزات، موتور و ژنراتورهای مورد نیاز صنایع ایران را در بر می گیرد . در این دوره از نمایشگاه نیز به دنبال گسترش بیش از پیش مشارکت در بخش های مختلف بازار ایران هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ما هم اکنون در بسیاری از کشورهای حاشیه خلیج فارس فعالیت داریم و بر این باوریم که شرکت های ایرانی در این میان از توانمندی های بالایی برخوردارند و همواره در پی دستیابی به بالاترین استانداردها هستند.

مدیرعامل شرکت ژومو الکتریک در پایان از کیفیت برگزاری نمایش و سازماندهی صورت گرفته قدردانی کرد.

بیست و سومین نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، از یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ماه، در محل دائمی نمایشگاه­های بینالمللی تهران آغاز به کار کرد و در تاریخ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه به کار خود پایان میدهد. در این دوره از نمایشگاه  حدود چهار هزار شرکت داخلی و خارجی از 38 کشور جهان شامل آذربایجان، اتریش، اسپانیا، آلمان، امارات متحده عربی، انگلستان، ایتالیا، بلژیک، ترکیه، جمهوری چک، چین، روسیه، ژاپن، سوئد، سوئیس، فرانسه، کرواسی، کره جنوبی، لهستان، هلند، هند، فنلاند، هنگ کنگ، بحرین، قزاقستان، موناکو، کانادا، لیختن اشتاین، عمان، دانمارک، تایوان، آمریکا، نروژ، استرالیا، برزیل، مالزی، سنگاپور و ایران حضور یافته­اند.

تعداد بازدید : ۱,۴۷۰