بساق زاده مطرح کرد: رشد 11 درصدی میزان تولید پتروشیمی نسبت به سال گذشته

بساق زاده مطرح کرد: رشد 11 درصدی میزان تولید پتروشیمی نسبت به سال گذشته
(پنج شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳) ۱۷:۳۲

مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: پیش بینی می شود میزان تولید محصولات پتروشیمی تا پایان سال به 43 میلیون تن برسد.

 علی محمد بساق زاده مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پنجمین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی با اشاره به اینکه امسال به نام اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است  اظهار داشت: شعار اقتصاد مقاومتی با توجه به مدل سازمانی در صنعت پتروشیمی تحقق پیدا کرده به طوری که میانگین اقدامات انجام شده در این صنعت روند روبه رشد داشته تا جاییکه از دو ستاره به چهار ستاره ارتقا یافته است.
وی تصریح کرد: با وجود تحریم و کمبود خوراک این صنعت توسعه مناسبی داشته و توانسته به اهداف مورد نظر در این حوزه دست پیدا کند. 
بساق زاده افزود: صنعت پتروشیمی از اول سالجاری تا 15 بهمن ماه رشد 9 درصدی داشته و اگر مقایسه ای نسبت به سال گذشته داشته باشیم این رقم به 11 درصد رسیده است و پیش بینی می شود تا پایان سال به 12 درصد برسد.
مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: در بهمن ما ه سالجاری رکورد تولید در کشور شکسته شد به طوری که فضای خالی نسبت به ظرفیت اسمی بین 5تا 6 درصد کاهش یافته و تا پایان سال میزان تولید به 43 میلیون تن خواهد رسید.
وی خاطرنشان کرد: اگر استفاده حداکثری از امکانات و افزایش بهره وری داشته باشیم و مطابق با اصول اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم زمینه برای پویایی این صنعت فراهم می شود که این امر مستلزم خلاقیت و فن آوری در صنعت پتروشیمی است.

تعداد بازدید : ۲,۱۹۶