ایران پلاست محلی برای ارائه دستاوردهای صنایع پایین دستی پتروشیمی

ایران پلاست محلی برای ارائه دستاوردهای صنایع پایین دستی پتروشیمی
(پنج شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۴) ۱۵:۲۵

معاون مدیرعامل شرکت تولیدکننده دستگاه‌های تزریق پلاستیک پارسیان گفت:نمایشگاه ایران پلاست این مزیت را دارد که نام فعالان صنعت در اذهان مشتریان و مخاطبان بماند و همکاران ما نباید به نمایشگاه به عنوان محلی که امکان قرارداد فروش در آن وجود دارد نگاه کنند، بلکه باید در زمینه ایجاد ذهنیت و تبلیغ برای نام شرکت خود و ارائه آخرین دستاوردها به آن بنگرند .

سینا شاکری، معاون مدیرعامل شرکت تولیدکننده دستگاه‌های تزریق پلاستیک پارسیان در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست طی گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: ما بیش از بیست و پنج سال است که در حال ساخت ماشین آلات تزریق پلاستیک در کشور هستیم و از تناژ ۱۰۰ تن تا ۱۳۰۰ تن دستگاه‌های تولیدی رسیدیم.
وی افزود: ما در این دو دهه در اغلب دوره‌های نمایشگاه ایران‌پلاست شرکت کردیم و در این سال‌ها توانستیم ۵۰ نفر را به صورت مستقیم شاغل کرده و برای سی کارگاه در خرم‌دشت کار سفارشی ارسال کردیم که از طریق آن‌ها بیش از ۵۰۰ نفر شاغل شدند.
این فعال کارآفرین تصریح کرد: نمایشگاه ایران پلاست برای ما این مزیت را دارد که باعث می‌شود نام ما در اذهان مشتریان و مخاطبان بماند. همکاران ما نباید به نمایشگاه به عنوان محلی که امکان قرارداد فروش در آن وجود دارد نگاه کنند، بلکه باید در زمینه ایجاد ذهنیت و تبلیغ برای نام شرکت خود و ارائه آخرین دستاوردها به آن بنگرند و به نظر می‌رسد نمایشگاه بین المللی ایران‌پلاست در این رسالت می‌تواند ما را یاری کند.
معاون مدیرعامل شرکت پارسیان تاکید کرد: دستگاه‌های اسپید و دستگاه هیبریدی ما از رونمایی‌های جدید امسال ماست که تعجب بسیاری از همکاران و صاحب‌نظران در این صنعت را در نمایشگاه ایران‌پلاست برانگیخت که این دستگاه‌ها باعث کاهش زمان تولید می‌شود.
شاکری خاطرنشان کرد: شرکت در نمایشگاه ایران‌پلاست با وجود ایجاد امکان برای بسته شدن چند قرارداد که همه‌ساله تجربه آن را داریم، فضایی را مانند دید و بازدید میان هم‌صنفی‌های ما ایجاد می‌کند.
وی در پایان بیان کرد: ما در نمایشگاه‌های دیگری مثل ایران‌مهر که تخصصی‌تر هستند شرکت می‌کنیم، شاهد آن هستیم که شرکت‌های تخصصی‌تری که در حاشیه صنایع پتروشیمی هستند، فعال‌تر بوده و آن نمایشگاه‌ها به دلیل تیپ خاص شرکت‌کنندگان و مشتریان حاضر در آن، بیشتر باعث افزایش خرید از شرکت ما می‌شوند. علت این است که سطح تخصصی آن نمایشگاه‌ها بالاتر رفته و حتی تولیدکنندگان محصولات لوازم پزشکی که از محصولات پلیمری استفاده می‌کنند نیز در آنجا حضور دارند. به نظر می‌رسد ایران‌پلاست نیز برای افزایش سطح کار خود، باید در این زمینه بکوشد و کارهای تخصصی‌تر ارائه کند. ضمن اینکه باید تنوع صنایع حاضر در نمایشگاه بالاتر روند و برای مثال صنایع مربوط به لوازم پزشکی، محصولات نهایی پتروشیمی و مواد اولیه نیز باید حضور بیشتری پیدا کنند تا ما نیز به عنوان سازنده ماشین آلات دیده شویم.

تعداد بازدید : ۲۱۸