در جریان بیست و هفتمین نمایشگاه نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی

معاون حقوقی رئیس جمهوری با معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی دیدار و گفتگو کرد

معاون حقوقی رئیس جمهوری با معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی دیدار و گفتگو کرد
(شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۹:۱۶

معاون حقوقی رئیس جمهوری در جریان بازدیداز بیست و هفتمین نمایشگاه نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی بامرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، محمد دهقان با حضور در غرفه شرکت ملی صنایع پتروشیمی در دیدار و گفتگو با مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر ضرورت تولید محصولات نهایی در صنعت پتروشیمی تاکید کرد و گفت: این صنعت با توسعه صنایع میانی و پایین دستی و تکمیل زنجیره ارزش می تواند از خام فروشی در کشور عبور کند.

وی با بیان اینکه امروز شاهد پیشرفت‌های خوبی در صنعت پتروشیمی هستیم که بسیار امیدوارکننده است، اما در این مسیر چالش های نیز وجود دارد خاطر نشان کرد: نقش هلدینگ ها و شرکت های تولیدی  برای محقق کردن برنامه و رفع چالش ها از اهمیت خاصی برخوردار است و شرکت ملی صنایع پتروشیمی می تواند زمینه ساز تحول در مسیر تکمیل زنجیره ارزش در صنعت ارزش آفرین باشد.

بر اساس این گزارش، معاون حقوقی رئیس جمهوری در جریان این بازدید همراه با معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از غرفه های شرکت های پتروشیمی خلیج فارس، نفت و گاز پارسیان، تاپیکو و  امیرکبیر بازدید کرد و درجریان فعالیت های جاری آنها قرار گرفت.

تعداد بازدید : ۱,۹۷۱