مدیر چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست عنوان کرد:

گسترش همکاری‌های تجاری ایران و کشورهای منطقه حاصل ایران پلاست چهاردهم

گسترش همکاری‌های تجاری ایران و کشورهای منطقه حاصل ایران پلاست چهاردهم
(سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹) ۱۶:۳۴

مدیر چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، این نمایشگاه را بستری مناسب برای مذاکره و مبادلات تجاری میان بازرگانان ایرانی و خارجی دانست و گفت: حاصل کار این نمایشگاه به طور قطع امضای چندین قرارداد و تفاهم نامه‌ میان تجار خارجی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار نیپنا، ایوب بنوی، امروز (سه شنبه، 21 بهمن ماه) در نشست مشترک با هیئت‌های تجاری کشورهای عراق (استان‌های کردی و عربی)، آذربایجان و افغانستان با بیان اینکه هدف از این جلسات شنیدن دغدغه‌ها و پیشنهادات بازرگانان و تجار این کشورها برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه ایران پلاست است، گفت: کیفیت و کمیت محصولات صنایع پایین دستی پتروشیمی روز به روز در حال افزایش و در حال نزدیک شدن به کیفیت های جهانی است.

وی در دیدار با هیئت تجاری اقلیم کردستان عراق با اشاره به درصد بالای خودکفایی صنعت پتروشیمی ایران در طراحی، ساخت و راه‌اندازی طرح‌های بالادستی و پایین دستی پتروشیمی اظهار کرد: شرکت‌های ایرانی از انتقال فناوری و صادرات مواد اولیه به اقلیم کردستان عراق استقبال می‌کنند.

مدیر چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با اشاره به برپایی نمایشگاه مجازی ایران پلاست همزمان با برگزاری این نمایشگاه به مدت سه هفته افزود: شرکت‌ها و بازدیدکنندگان کردستان عراق می‌توانند ضمن حضور در این نمایشگاه مجازی، مذاکرات و تبادلات خود را با شرکت‌های ایرانی از این طریق نیز پیگیری کنند.

وی گفت: فعالان عرصه صنایع پایین دستی پتروشیمی ایران علاقه بسیاری برای حضور پررنگ‌تر در بازار اقلیم کردستان عراق دارند.

بنوی، نمایشگاه ایران پلاست را بستری مناسب برای مذاکره و مبادلات تجاری میان بازرگانان ایرانی و خارجی دانست و تصریح کرد: حاصل کار این نمایشگاه به طور قطع امضای چندین قرارداد و تفاهم نامه‌های میان تجار اقلیم کردستان عراق و ایران خواهد بود.

وی با استقبال از حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه‌های صنایع تکمیلی پتروشیمی در اقلیم کردستان گفت: نمایندگان ما با حضور در این گونه از نمایشگاه‌ها می‌تواند با کیمیت و کیفیت نیازهای مردم اقلیم کردستان عراق در حوزه صنایع تکمیلی آشنا شوند.

توسعه صنایع تکمیلی افغانستان با دانش فنی ایرانی

بنوی در دیدار با تجار و سرمایه‌گذاران کشور افغانستان با دعوت از هیئت تجار افغانستان برای حضور در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست 1400 افزود: اعتقاد داریم که هم‌اکنون کشور افغانستان می‌تواند با تکیه بر نیروی انسانی مستعد خود و دانش فنی ایرانی در زمینه راه‌اندازی شهرک‌های صنایع تکمیلی همچون شهرک صنعتی هرات به پیشرفت‌های مطلوبی برسد.

ایران پلاست؛ بستری مناسب برای تسهیل روابط تجاری
وی در دیدار با هیئت تجاری کشور هند نیز گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد بستری مناسب برای تسهیل روابط تجاری میان شرکت‌های ایرانی و شرکت‌های متقاضی کالاهای ایرانی است.

مدیرچهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست در دیدار با هیئت آذربایجانی تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد بستری برای تسهیل در روابط تجاری بین تولیدکننده‌های ایرانی و تجار خارجی به ویژه کشورهای همسایه است.

تعداد بازدید : ۱,۶۴۱