بکارگیری توانمندی سازندگان داخل در عملیاتی شدن طرح اسلام آباد غرب

بکارگیری توانمندی سازندگان داخل در عملیاتی شدن طرح اسلام آباد غرب
(شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹) ۱۴:۳۳

مدیرعامل طرح صنایع پتروشیمی اسلام آباد غرب بر بکارگیری دانش فنی و استفاده از توانمندی سازندگان داخلی در این طرح پتروشیمی تاکید کرد.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اسلام آباد غرب، سیدعبدالعظیم پلاسعیدی مدیرعامل صنایع پتروشیمی اسلام آباد غرب در جریان بازدید حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از از این طرح با اشاره به اشتغالزایی بیش از ۱۰۰۰ نفری در مرحله ساخت و ساز به صورت مستقیم، گفت: از آنجایی که دانش تولید محصولات پتروشیمی در ایران بومی سازی شده و مواد اولیه مناسب را نیز در اختیار داریم، قیمت تمام شده پتروشیمی ایران در بازار‌های جهانی بسیار مناسب و جذاب است.

پلاسعیدی گفت: به منظور اتخاذ وحدت رویه در خصوص چگونگی جذب نیرو با اولویت کارجویان بومی، حل و فصل مسائل روابط کار و موضوعات HSE، تفاهم نامه‌ای بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، منطقه ویژه، پتروشیمی با نظارت استانداری کرمانشاه منعقد می شود.

پتروشیمی چهارم کرمانشاه دریچه ای برای ایجاد بازار‌های صادراتی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه نیز با اشاره به اینکه پتروشیمی اسلام آباد غرب به عنوان پتروشیمی چهارم کرمانشاه موتور محرکی برای احداث صنایع پایین دستی پتروشیمی خواهد بود، گفت: امیدواریم با توجه به جاذبه‌ای که این پتروشیمی ایجاد می‌کند و همچنین زیرساخت‌های خوبی که در منطقه داریم، به زودی شاهد ورود سرمایه‌گذاران بیشتر به این منطقه باشیم.

وی اولویت اصلی استان را تداوم روند کاهشی نرخ بیکاری، رونق و جهش تولید وتمرکز بر پیشرفت و توسعه برای رفاه و شکوفایی اقتصادی ذکر کرد و گفت: برای تحقق این موضوعات همه ظرفیت‌ها را به کار خواهیم گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: احداث پتروشیمی چهارم کرمانشاه، رونق اقتصادی و بازار‌های صادراتی گسترده‌ای پیش روی استان قرار می‌دهد.




تعداد بازدید : ۲,۸۳۷