تولیدکنندگان بوتادین در چین به دنبال فرصت‌های صادراتی

تولیدکنندگان بوتادین در چین به دنبال فرصت‌های صادراتی
(دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹) ۱۱:۱۷

تولیدکنندگان بوتادین در چین به دنبال فروش محصول خود در بازارهای تایوان و کره جنوبی هستند.

به گزارش نیپنا به نقل از آی‌سی‌آی‌اس، از آنجا که انتظار می‌رود عرضه داخلی به طول بینجامد و دسترسی به دیگر مقاصد صادراتی در قاره آسیا محدود است، تولیدکنندگان بوتادین در چین به دنبال فرصت‌های صادراتی در کره جنوبی و تایوان طی ماه اکتبر سال 2020 میلادی هستند.

یک تولیدکننده لاستیک مصنوعی در کره جنوبی اعلام کرد که انتظار می‌رود برای ماه اکتبر محموله‌ بوتادین از مبدا چین بارگیری شود.

منابع بازار اعلام کردند: واحد جدید تولید بوتادین پتروشیمی هنگلی در استان لیان.نینگ که از فوریه سال جاری میلادی تولید خود را آغاز کرد ممکن است برای ماه آینده میلادی محموله‌هایی را از محصول بوتادین برای صادرات بارگیری کند.

با توجه به بهره‌برداری از واحدهای جدید با ظرفیت کلی 290 هزار تن، چین در سه ماه چهارم سال جاری میلادی شاهد عرضه‌های جدید بوتادین خواهد بود.

یک تولیدکننده محصول لاستیک مصنوعی در تایوان نیز در این باره گفت: عرضه بوتادین در تایوان، کره جنوبی و جنوب شرق آسیا محدود است، بنابراین شرکت پتروشیمی هنگلی چین ممکن است به دنبال صادرات محصول بوتادین خود به مقاصد تایوان و کره جنوبی از ماه اکتبر باشد.

توقف‌های غیرمنتظره و از پیش برنامه‌ریزی شده در مالزی، تایوان و کره جنوبی سبب محدودیت عرضه تک‌محموله در بازارهای آسیا و افزایش اخیر قیمت‌های این محصول شده است

تعداد بازدید : ۲,۹۷۷