افزایش قیمت پلی‌الفین‌ها برای بارگیری در حاشیه جنوبی خلیج فارس

افزایش قیمت پلی‌الفین‌ها برای بارگیری در حاشیه جنوبی خلیج فارس
(دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹) ۱۵:۱۱

قیمت پیشنهادی برای محصولات پلی‌الفینی بارگیری شده در ماه ژوئیه از منطقه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس (GCC) افزایش یافت.

به گزارش نیپنا به نقل از آی‌سی‌آی‌اس، قیمت عرضه پلی‌الفین‌ها برای بارگیری محموله‌ها در منطقه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به دلیل کمبود عرضه و روند افزایشی اخیر در بازارهای آسیا با افزایش روبه‌رو شد.

در پی کاهش عرضه پلی‌الفین‌ها در منطقه خاورمیانه، قیمت‌ها برای عرضه هر دو محصول پلی اتیلن و پلی‌پروپیلن برای باریگیری در ماه ژوئیه نسبت به قیمت‌های ماه ژوئن با افزایش همراه شد.

بر اساس این گزارش ، قیمت پلی‌اتیلن سنگین برای عرضه از منطقه منطقه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به 860 تا 930 دلار برای هر تن رسید که این رقم نسبت به ماه ژوئن 70 تا 90 دلار افزایش نشان می‌دهد.

قیمت پلی اتیلن سبک برای عرضه از منطقه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس با افزایش 40 تا 50 دلار به ازای هر تن به 890 تا 950 دلار رسید، در حالی که قیمت پلی اتیلن سبک خطی با 20 تا 50 دلار افزایش به ازای هر تن 840 تا 880 دلار است.

پلی‌اتیلن در میان تولیدکنندگان منطقه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس با توجه به افزایش عرضه به چسن و کشورهای جنوب شرق آسیا رد هفته‌های اخیر که شرایط تقاضای بهتری نسبت به خاورمیانه دارند، با کاهش همراه بوده است.

تعداد بازدید : ۴,۷۴۰