برگزاری نخستین کنفرانس بین المللی لوله‌های پلی الفینی

برگزاری نخستین کنفرانس بین المللی لوله‌های پلی الفینی
(شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹) ۱۲:۳۷

نخستین کنفرانس بین المللی لوله‌های پلی الفینی در قالب پنل های تخصصی و برگزاری نمایشگاه جانبی و ارائه دستاوردها در زمینه گریدهای لوله‌های پلی الفینی، نوارهای آبیاری قطره ای و مزایای رقابتی گرید PE 100 برگزار می شود.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، اولین کنفرانس بین المللی لوله‌های پلی الفینی با حضور شرکت های معتبر خارجی در بخش صنایع پتروشیمی و دانشگاه ها، در قالب ۱۴ محور با ارائه های علمی کاربردی و استراتژیکی توسط متخصصان این حوزه در تاریخ 25 و 26 خرداد99 در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

این کنفرانس در 3 بخش مقالات علمی،کارگاه های آموزشی و نمایشگاه جانبی به طور همزمان به مدت 2 روز برگزار می‌شود و متخصصان واحد پژوهش و فناوری پتروشیمی جم به بررسی خواص فنی و مهندسی انواع گریدهای لوله‌های پلی‌الفینی، نوارهای آبیاری قطره‌ای و مزایای رقابتی گرید PE 100 پتروشیمی جم می‌پردازند و نتایج دستاوردهای خود را ارائه می‌دهند.

شایان ذکر است زمان سخنرانی دکتر راشدی مدیر پژوهش و فناوری ٢٥ خرداد ساعت ١٤:١٠ لغایت ١٤:٣٠ و مهندس افضلی پژوهشگر ارشد کاتالیست و فرایندهای پلیمری ٢٦ خرداد ساعت ١٦:٠٥ لغایت ١٦:١٥ و همچنین کارگاه آموزشی با موضوع تولید گریدهای جدید لوله پلی اتیلنی و بهبود خواص گریدهای موجود در صنعت پتروشیمی توسط سیدکمال افضلی در تاریخ ٢٥ خرداد ساعت 15:25 لغایت 16:25 برگزار می‌شود.
علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام در این رویداد به سایت کنفرانس به نشانی www.ippfaconf.ir مراجعه نمایند.
تعداد بازدید : ۵,۲۵۷