پیام معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مناسبت روز خبرنگار

پیام معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مناسبت روز خبرنگار
(دوشنبه ۱۷ اَمرداد ۱۴۰۱) ۲۳:۵۸

مرتضی شاهمیرزایی با تبریک "روز خبرنگار" نوشت: هفدهم مرداد امسال که مقارن با عاشورای حسینی شده است، برای فعالان، اندیشمندان و قلم بدستان حوزه رسانه از آن جهت تاثیر گذار است که "هویت و شخصیت رسانه" نیز به تبعیت از "مفهوم حقیقی عاشورا"، "عزت خواهی و منش روشنگری" است.

به گزارش نیپنا؛ در پیام تبریک مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، آمده است:

 

با نام خداوند بخشنده مهربان

هفدهم مرداد؛ روز خبرنگار بهانه ای است، برای بزرگداشت و قدردانی از خبرنگاران و فعالان حوزه قلم که همواره در راستای آگاهی بخشی و روشنگری و اعتلای شور و شعور در جامعه، مجدانه و بی وقفه در تلاشند و به نیکی جایگاه ایشان شایسته احترام، تقدیر و ارزش است.

هفدهم مرداد امسال که  مقارن  با عاشورای حسینی شده است، برای فعالان، اندیشمندان و قلم بدستان حوزه رسانه از آن جهت تاثیر گذار است که "هویت و شخصیت رسانه" نیز به تبعیت از "مفهوم حقیقی عاشورا"، "عزت خواهی و منش روشنگری" است.

پیام عزّت آفرین امام حسین (ع ) و عاشورا که نماد سُترگ آگاهی بخشی  در طول دوران و تاریخ است، آزادگی و شکست ناپذیری است. از این منظر، "جهاد گران عرصه رسانه با دینداری صحیح، حضور داشتن در متن، احساس مسئولیت ، ثبات قدم، شجاعت اقدام، تدبیر و خردمندی، معامله نکردن با غیر حق ، همواره پیروز و در اندیشه ها و جهان ماندگار و جاودانند."

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه خبر و رسانه، از فعالان‌، خبرنگاران، نویسندگان و اندیشمندان  رسانه خواستارم، بدون "سوگیری‌های زیان‌بار" در انعکاس و بازتاب واقعیت‌ها  "خردمندانه" کوشا و ساعی باشند، تا با بهره جستن از "تعهد ذاتی" حرفه خود، همگام با فعالان صنعت ارزش آفرین پتروشیمی در مسیر اعتلای ایران اسلامی، سرافراز باشیم.

در تحقق این مهم نیز، شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان متولی توسعه صنعت پتروشیمی ایران، دست یاری و همگرایی به تمامی فعالان و اصحاب رسانه می دهد تا آنچنان که شایسته این صنعت پیشرو است، در انعکاس توانمندی ها و دستاوردهای تحول ساز آن نقش‌آفرین باشیم.»

 

 

 


تعداد بازدید : ۱,۱۷۵