دیدار معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با نمایندگان بنیاد مدیریت کیفیت اروپا(EFQM)

دیدار معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با نمایندگان بنیاد مدیریت کیفیت اروپا(EFQM)
(چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰) ۱۷:۲۲

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با نمایندگان بنیاد مدیریت کیفیت اروپا (EFQM) درحاشیه برگزاری نشست تخصصی - بین المللی تعالی سازمانی در صنعت پتروشیمی که امروز چهارشنبه 19 خردادماه در محل سالن همایش‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد، دیدار کرد.

به گزارش نیپنا ، در این دیدار بهزاد محمدی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با پروفسور هانس اشنایدر عضو هیئت علمی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا(EFQM) و مشاور مدیرعامل شرکت BMW و نیز دکتر مارکوس گاردوف مدیرعامل موسسه خدمات مدیریت کیفیت (QMS) آلمان گفتگو و بر اهمیت بسط و گسترش تعاملات سازنده بین‌المللی با سازمان‌های برتر در کلاس جهانی تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، بهزاد محمدی در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک میان جایزه تعالی پتروشیمی(PetroAward) و موسسه خدمات مدیریت کیفیت(QMS) آلمان، گفت: هدف از امضای این تفاهم‌نامۀ آموزشی در حوزه تعالی سازمانی، فراهم‌سازی زمینه آموزش‌ها، ارزیابی‌ها و استفاده از اطلاعات پایگاه داده بنیاد مدیریت کیفیت اروپا(EFQM) در صنعت پتروشیمی ایران است.

وی اظهار کرد: با توجه به نقش و جایگاه صنعت پتروشیمی در مسیر توسعه ایران، این نوید را می‌دهیم که در آینده نزدیک صنعت پتروشیمی ایران در میدان رقابت، صنعتی متعالی و پیشرو در منطقه خواهد بود.

در نشست تخصصی برگزار شده، موله قائم‌مقام بنیاد مدیریت کیفیت اروپا(EFQM) و بومل عضو اصلی کمیته طراحی ویرایش جدید مدل EFQM و مدیر تعالی گروه Bosch، افزون بر آقایان اشنایدر و گاردوف، با ایراد سخنرانی و ارائه جدید‌ترین دانش و برترین تجربه‌ها در حوزۀ تعالی سازمانی پرداختند.

تعداد بازدید : ۳,۰۰۳