افق بلند مدت بازار شیمیایی‌ها در اروپا روشن است

افق بلند مدت بازار شیمیایی‌ها در اروپا روشن است
(یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹) ۱۱:۵۵

برآوردها نشان می دهد که چشم‌انداز شرایط برای تولیدکنندگان محصولات شیمیایی در بازارهای اروپا در بلندمدت روشن خواهد بود.

به گزارش نیپنا به نقل از آی‌سی‌آی‌اس، بانک سرمایه‌گذاری بادر (Baader) اعلام کرد که انتظار می‌رود بهبود اوضاع بازار محصولات شیمیایی در قاره اروپا تا سپتامبر سال 2020 میلادی به تاخیر بیفتد.

شرایط کسب و کار با رشد همراه شده است و بهبود اوضاع بازار شیمیایی‌ها برای بازه زمانی 2021-2020 امیدبخش است اما وضع در کوتاه مدت برای این بخش هنوز مطلوب نیست. از آنجا که خریداران همچنان از ذخایر موجود خود بهره می‌گیرند، دیگر نیاز به انبار کردن دوباره نیست و این بدان معناست که بازارها در هفته‌های آینده با آرامشی نسبی روبه‌رو خواهد بود.

شرایط شیوع ویروس همه‌گری جهانی کرونا پیش‌بینی‌های بلند مدت را ناممکن کرده است، در حالی که بسیاری از شرکت‌ها از چگونگی رقم خوردن اوضاع پس از ماه ژوئیه با تردیدهای بسیاری روبه‌رو هستند.

این شرایط می‌تواند بهبود شرایط را تا پایان تابستان به تاخیر بیندازد و این بدان معناست که فرصت‌ها برای سودآوری از بازار محصولات شیمیایی تا سه ماه سوم سال جاری میلادی به تاخیر می‌افتد. قدرت قیمت‌گذاری در نیمه دوم سال جاری میلادی تضعیف می‌شود بانک سرمایه‌گذاری بادر آالمان پیش‌بینی می‌کند که سود تک رقمی پایین از این بازار به شرایط تک رقمی متوسط تغییر می‌کند.

تعداد بازدید : ۵,۵۴۱