تاکید NPC برتداوم اجرای پروتکل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا

تاکید NPC برتداوم اجرای پروتکل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا
(شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹) ۱۱:۴۱

مدیر HSE و دبیر کمیته شرایط اضطراری شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا در کشور، تمام شرکت های پتروشیمی مکلفند کلیه تصمیم های عملیاتی خود را برای مقابله با بیماری کرونا بروزرسانی کنند.

داود عمادی در گفتگو با خبرنگار نیپنا با تاکید برلزوم اجرای الزام های بهداشتی اظهار کرد:  کلیه شرکت ها مکلفند  ضمن اعلام ابلاغیه های شرکت ملی صنایع پتروشیمی در جلسه های کمیته های شرایط اضطراری،  تصمیم های عملیاتی خود را به صورت مستمر با توجه به شرایط بروز کنند.

وی افزود: تداوم شیوع بیماری کرونا در کشور همچنان تهدیدی جدی برای سلامت شاغلان و فعالان صنعت پتروشیمی به شمار می رود و ضروری است که کلیه شاغلان اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری با هدف سلامت خود، همکاران و خانواده ها استفاده از ماسک، فاصله گذاری هوشمند و سایر موارد ابلاغی را رعایت کنند.

مدیر HSE و دبیر کمیته شرایط اضطراری شرکت ملی صنایع پتروشیمی  ادامه داد: شرکت های پتروشیمی باید نسبت به تنظیم و اجرای برنامه کاهش مواجهات و حضور شاغلین اجرای جدی مصوبات کمیته ها و حفظ هوشیاری صنعت در شناسایی و کنترل موارد مشکوک و رعایت دستورالعمل های مرتبط اقدام  کنند.

وی تصریح کرد: همچنین کلیه پیمانکاران فعال در دوره تعمیرات اساسی نیز باید در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی به طور کامل توجیه و آموزش ببینند.

تعداد بازدید : ۴,۶۷۸