کاهش20 درصدی درآمد شرکت ساسول آفریقای جنوبی

کاهش20 درصدی درآمد شرکت ساسول آفریقای جنوبی
(دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹) ۱۳:۰۸

شرکت ساسول افریقای جنوبی اعلام کرد که انتظار دارد درآمدهای این شرکت در سال جاری میلادی حداقل 20 درصد کاهش یابد.

به گزارش نیپنا به نقل از خبرگزاری رویترزشرکت ساسول افریقای جنوبی که در سال مالی پیشین هر سهم خود را 30.27 راند آفریقای جنوبی گزارش کرده بود، در نظر دارد 17 اوت امسال گزارش عملکرد سال مالی خود تا 30 جولای سال 2020 میلادی را منتشر کند. شرکت ساسول که هم‌اکنون با ارقام بدهی بالا و سقوط قیمت‌های جهانی نفت خام و محصولات پتروشیمی دست و پنجه نرم می‌کند، اعلام کرد که انتظار دارد درآمدهای این شرکت در سال جاری میلادی حداقل 20 درصد کاهش می‌یابد.

شرکت تولیدکننده محصولات پتروشیمی ساسول آفریقای جنوبی چندی پیش اعلام کرده بود: این شرکت انتظار دارد که پروژه شیمیایی لیک چارلز (ال‌سی‌سی‌پی) امسال با زیان روبه‌رو خواهد شد، از این رو برای بهبود ترازنامه مالی خود، پرداختی مدیرعامل و مدیرانش را کاهش می‌دهد.

این شرکت آفریقای جنوبی که به دلیل حجم بالای بدهی و افت قیمت‌های نفت خام و محصولات پتروشیمی با مشکل روبه‌روست، امسال 80 درصد از میزان سرمایه‌گذاری‌ در بازار خود کاسته است.

ساسول همچنین در پی کاهش شدید قیمت‌های جهانی نفت خام و محصولات پتروشیمی به دلیل کاهش تقاضای ناشی از شیوع ویروس همه‌گیر کرونا در جهان، انتظارهای خود درباره کسب درآمد از پروژه شیمیایی لیک چارلز (ال‌سی‌سی‌پی) در سال جاری میلادی را کاهش داد.

تعداد بازدید : ۳,۶۵۱