تعمیرات اساسی واحد الفین پتروشیمی جم با هدف افزایش تولید

تعمیرات اساسی واحد الفین پتروشیمی جم با هدف افزایش تولید
(شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۶:۲۳

مدیر تعمیرات پتروشیمی جم گفت: بهسازی و تعمیرات واحد الفین طبق برنامه قبلی و در جهت آمادگی افزایش تولید انجام می شود.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم محمد مهدی قیامی، مدیر تعمیرات این مجتمع پتروشیمی گفت: این شرکت برنامه ای مدون و فشرده برای پیشرفت حداکثری حوزه تولید در کنار کاهش هزینه های و تحقق شعار جهش تولید در دستور کار دارد.

قیامی در حاشیه بازدید از فعالیت های پرسنل تحت نظر خود در برنامه تعمیراتی واحد الفین با اشاره به اهمیت تولید گفت: هدف ما افزایش تولید با کمترین هزینه در کوتاهترین زمان است و شناسایی تنگناها اولین قدم در راستای این هدف و همچنین عمل به شعار جهش تولید در سال جدید به شمار می آید . از این رو اداره تعمیرات با بازنگری جز به جز تجهیزات واحدهای عملیاتی و ثبت روتین های معمول، مسمم در بکارگیری حداکثر توان خود برای تحقق این مهم است.
مدیر تعمیرات پتروشیمی جم، تعمیر، بهسازی و تعویض بخشی از قطعات برای دستیابی به اهداف تعیین شده را ضروری برشمرد و گفت: افزایش و پایداری تولید در گرو نگهداری و تعمیرات مستمر همراه با زمانبندی مناسب است. وی ضمن اشاره به حجم بالای فعالیتها در برنامه تعمیرات اضطراری الفین، تشریح کرد : در این پروسه تعمیراتی که در پی بروز مشکل برای بخش سرد الفین برنامه ریزی شد در کنار رفع عیوب کمپرسور 301 بیش از 780 مورد فعالیت تعمیراتی ، 36 مورد بازرسی از تاورها، مبدل ها و دارم ها و همچنین تعویض جاذب درایرهای اصلی مجتمع نیر صورت پذیرفت.

قیامی انجام کار در زمان حاضر را سخت تر از شرایط نرمال عنوان کرد و افزود: از یک سو مشکل فعلی در زمینه مقابله با ویروس کرونا و در کنار آن فرا رسیدن ماه مبارک رمضان که همکاران روزه دار را در گرمای عسلویه تحت تاثیر قرار می دهد، اقدامات تعمیراتی نیازمند صرف انرژی مضاعف است اما همکاران ما بر آن فائق آمده و در پروسه تعمیراتی که در روزهای اخیر برای واحد الفین برنامه ریزی شده است نیز یک قدم از جدول زمانبندی پیش هستند. مدیر ارشد تعمیرات پتروشیمی جم اظهار امیدواری کرد پس از پایان این پروسه تعمیراتی، پیشرفت برنامه ها به گونه ای باشد که در سال جهش تولید، شاهد ثبت رکوردهای جدید در این مجتمع عظیم باشیم.


تعداد بازدید : ۲,۶۴۵