تعمیرات اساسی 16 مجتمع پتروشیمی در نیمه نخست سال 99

تعمیرات اساسی 16 مجتمع پتروشیمی در نیمه نخست سال 99
(یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۳:۱۰

مجتمع های پتروشیمی کشور با هدف تولید پایدار و منسجم در سال جاری برنامه های مختلفی را برای تعمیرات اساسی(اورهال) انجام می دهند.

 به گزارش خبرنگار نیپنا، بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در نیمه نخست سال جاری در مجموع 16 مجتمع پتروشیمی تعمیرات اساسی را در واحد های مختلف خود با هدف تداوم تولید پایدار و همچنین تامین نیازهای کشور و نیز صادرات انجام خواهند داد.

عواملی مانند تعمیرات فازهای پارس جنوبی،اوج مصرف گازطبیعی،تامین نیاز داخل و بازارهای صادراتی ممکن است منجر به تغییراتی در برنامه  تعمیرات اساسی پیش بینی شده ، شود که در صورت تغییراحتمالی اطلاع رسانی خواهد شد.

 برپایه این گزارش، درمنطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، واحدهایی از پتروشیمی های بندرامام، بوعلی سینا،مارون، رازی، فن آوران و کارون و در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، پتروشیمی های پارس،جم، مروارید برنامه های اورهال خود را انجام خواهند داد.

در سایر مناطق نیز واحدهایی از پتروشیمی خراسان، شیراز،ارومیه و ایلام بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در نیمه نخست  امسال به اورهال خواهند رفت.

همچنین پتروشیمی های مبین و دماوند در منطقه عسلویه و پتروشیمی فجر درمنطقه ماهشهر با حفظ تداوم تولید و به صورت ناپیوسته تعمیرات خود را انجام خواهند داد.

این گزارش می افزاید: تعداد دیگری از مجتمع های پتروشیمی ازجمله پتروشیمی نوری، پتروشیمی پردیس  پتروشیمی خارک ،پتروشیمی کرمانشاه ، پتروشیمی خوزستان، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی اروند و واحدهایی دیگر از پتروشیمی های بندرامام، ارومیه ،رازی وفن آوران، در نیمه دوم سال جاری تعمیرات اساسی خود را انجام می دهند.

تعداد بازدید : ۴,۷۰۱