تداوم پشتیبانی صنعت پتروشیمی در تامین مواد ضد عفونی مورد نیاز کشور

تداوم پشتیبانی صنعت پتروشیمی در تامین مواد ضد عفونی مورد نیاز کشور
(چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹) ۱۲:۴۴

شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی حدود 200 هزار بطری مواد ضد عفونی کننده دست و پتروشیمی کارون بیش از4500 تن آب ژاول غلیظ را با هدف مبارزه با شیوع ویروس کرونا تولید کردند.

به گزارش خبرنگار نیپنا ، صنعت پتروشیمی ایران همچنان از تمامی ظرفیت های موجود برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استفاده می کند و با مشارکت شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و پتروشیمی کارون تولید محلول آنتى سپتیک و آب ژآول با هدف تامین بخشی از نیازهای کشور برای مواد ضد عفونی کننده از اوایل اسفند ماه آغاز شد و این روند همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش ، شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی حدود 200 هزار بطری نیم لیتری مواد ضدعفونی کننده دست را در راستای مسئولیت های اجتماعی خود تولید کرده است و این بطری ها در مناطق عملیاتی ماهشهر و عسلویه و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت ، بهداشت و درمان صنعت نفت و سایر بیمارستان‌ها و اداره های دولتی کشور توزیع شده است.

همچنین تولید آب ژاول ( ماده ضد عفونی کننده سطوح) تا پایان بحران کرونا و رفع نیازهای کشور از سوی پتروشیمی کارون ادامه خواهد یافت و تاکنون بیش از4500 تن  آب ژاول غلیظ معادل 45 میلیون لیتر رقیق شده افزون بر خوزستان در ۲۷ استان دیگر   توزیع شده است.

 


تعداد بازدید : ۲,۲۹۳