در دیدار صمیمانه با مدیریت طرح ها مطرح شد:

تاکید محمدی بر توجه بیشتر به اهمیت منابع انسانی در روند توسعه

تاکید محمدی بر توجه بیشتر به اهمیت منابع انسانی در روند توسعه
(یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸) ۱۳:۴۵

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: صنعت پتروشیمی ایران با تکیه بر نیروی انسانی کارآمد و متخصص می تواند مسیر توسعه را با شتاب بیشتری طی کند.

به گزارش خبرنگار نیپنا، بهزاد محمدی امروز یکشنبه (17آذرماه) در دیدارصمیمانه با مدیر و کارکنان مدیریت طرح های NPC با تاکید بر اهمیت این واحد برای ساخت و تکمیل طرح های توسعه ای صنعت پتروشیمی گفت: شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان سازمانی توسعه ای نقشی مهم و تاثیرگذار را درابعاد مختلف ایفا می کند.

وی ادامه داد: برای تحقق هدف گذاری های انجام شده درمسیر صنعت پتروشیمی ایران نقش هدایت گری و نظارتی NPC به طور جدی در حال ایفا شدن است و باید ارتباط میان شرکت های پتروشیمی با مدیریت طرح ها تقویت شود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: طرحGTTP اسلام آباد غرب یک دستاورد ارزشمند است که عملیات اجرایی این طرح بزودی با استفاده از دانش فنیNPC و تلاش های انجام شده از سوی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی آغاز می شود.

معاون وزیر نفت درباره تامین مالی طرحGTTPاسلام آباد غرب توضیح داد: این طرح با دانش فنی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی اجرا خواهد شد و خوشبختانه مجوز آب مورد نیاز نیز از سوی وزارت نیرو صادر شده است و زمین مورد نیاز این طرح به زودی استحصال می شود و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده عملیات اجرایی این طرح ملی به ارزش 550 میلیون دلار پس از اعلام فراخوان ازسال آینده با همکاری هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی آغاز خواهد شد.

وی با بیان این که توسعه متوازن صنعت پتروشیمی به عنوان یک راهبرد اهمیت ویژه ای دارد بیان کرد: با توجه به اینکه در صنعت طرح های متنوع زیادی داریم ازسال گذشته به دنبال هدفمند کردن این طرح ها بودیم و ارزیابی طرح ها با جدیت و نظارت درحال بررسی است و شرکت ها نیز باید همکاری های لازم را معمول کنند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر ضرورت نظارت مستمر بر روند اجرای طرح ها گفت: توسعه هاب های جدید در سال های آتی باید از سوی مدیریت طرح ها مورد توجه قرار گرفته شود و فاز سوم عسلویه، منطقه ویژه انرژی برپارسیان و فاز دوم منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به عنوان هاب های جدید از سوی مدیریت طرح های NPC حمایت و بر آنها نظارت می شود.

در این نشست صمیمانه، مدیر طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی به همراه روسای کل وهمچنین کارکنان این مدیریت درباره برنامه ها ی آتی وبرخی چالش های موجود در این بخش دیدگاه های خود را مطرح کردند.

تعداد بازدید : ۱,۱۸۷