بررسی ظرفیت های استان کرمانشاه برای توسعه طرحGTPP

بررسی ظرفیت های استان کرمانشاه برای توسعه طرحGTPP
(چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸) ۱۸:۲۶

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مسئولان عالی استان کرمانشاه ساخت طرح GTPP را در این استان بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار نیپنا بهزاد محمدی معاون وزیر نفت ومدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی عصر امروز چهارشنبه( 1 آبان ماه) در جلسه ای که در استانداری کرمانشاه برگزار شد ظرفیت این استان برای توسعه طرح GTPP را با حضور مسئولان اجرایی استان بررسی کردند.
براساس این گزارش مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر اهمیت این طرح در توسعه رونق و اشتغال زایی استان کرمانشاه اظهار کرد: رونق تولید واشتغال آرمان مشترک ما است وخوشبختانه استان کرمانشاه از ظرفیت های مطلوبی دراین زمینه برخوردار است.
وی تصریح کرد: این پروژه می تواند منشا تحول ورونق اقتصادی در استان کرمانشاه باشد وNPC مصمم به اجرای این طرح با همکاری بخش خصوصی توانمند ایرانی است.
معاون وزیر نفت افزود: دانش فنی این طرح توسط شرکت پژوهش وفناوری بومی شده است و با توجه به حجم بالای سرمایه گذاری یک طرح راهبردی در صنعت پتروشیمی ایران به شمار می رود.
وی گفت برای ساخت این طرح نیازمند همکاری نزدیک سازمان ها ومتولیان امر استان کرمانشاه هستیم و انتظار داریم همکاری نزدیکی برای اجرایی شدن این طرح را شاهد باشیم .
بر اساس این گزارش در این جلسه مدیران ارشد شرکت ملی صنایع پتروشیمی و نیز مقام های استانی به ارائه دیدگاه ها ونظرهای خود برای ساخت این طرح پرداختند.

تعداد بازدید : ۲,۰۱۴