با حکم معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی

سرپرست روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب شد

سرپرست روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب شد
(یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸) ۰۸:۰۰

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی طی حکمی ایوب بنوی را به‌ عنوان سرپرست روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب کرد.

به گزارش نیپنا؛ در حکم معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی خطاب به ایوب بنوی آمده است:نظر به تعهد و تجربیات مفید جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از تمام عناصر کارآمد و تعامل موثر با کلیه ارکان سازمان در تحقق اهداف شرکت موفق و پیروز باشید.

ایوب بنوی متولد ۱۳۵۷ بوشهر است و سابقه ریاست روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، ریاست روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به مدت چهار سال، ریاست روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) به مدت چهار سال، نماینده روابط عمومی‌های منطقه سه (استان‌های جنوبی) صنعت نفت کشور، مسئولیت روابط عمومی منطقه عسلویه در شرکت نفت و گاز پارس را در طول ۱۸ سال کارنامه کاری خود در صنعت نفت دارد.

دبیر شورای فرهنگی و عضو کمیته تحول اداری شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن)، دبیر شورای فرهنگی، دبیر هیئت اسکی شرکت ملی نفت ایران (حدود ۱۰ سال) از دیگر مسئولیت‌های بنوی به شمار می‌رود.

وی که دانش آموخته مقطع کارشناسی علوم اجتماعی در دانشگاه علامه طباطبایی و کارشناسی ارشد مدیریت امور فرهنگی است، در هشتمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی‌های کشور، به‌عنوان مدیر روابط عمومی برتر برگزیده شد.

تعداد بازدید : ۲,۶۵۷