مراسم تجلیل از بانوان ورزشکار پتروشیمی جم برگزار شد

مراسم تجلیل از بانوان ورزشکار پتروشیمی جم برگزار شد
(چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸) ۱۴:۳۶

مراسم تجلیل از بانوان مدال آور پتروشیمی جم در رقابتهای سراسری دختران و بانوان شرکتهای پتروشیمی کشور با حضور سرزعیم، معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و سعیدی مدیر عامل پتروشیمی جم برگزار شد.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، مراسم تجلیل از بانوان مدال آور پتروشیمی جم در رقابتهای سراسری دختران و بانوان شرکتهای پتروشیمی کشور با حضور دکتر سرزعیم معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و سعیدی، مدیرعامل پتروشیمی جم در محل سایت صنعتی این شرکت برگزار شد.

علی سرزعیم ، معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به جمله ای از مقام معظم رهبری که امر ورزش را امر به معروف خوانده اند، گفت: ورزش بر روحیه انسان تاثیر مثبت دارد و دیدگاه انسان را به دنیا متفاوت می کند.

سرزعیم آثار ورزش در کیفیت روابط خانواده و تعاملات اجتماعی را مثبت ارزیابی و اظهار امیدواری کرد فرهنگ ورزش در تمام کشور و در خانواده های ایرانی گسترش یابد و فضای کلی کشور را با شادابی و طراوت بیشتری همراه کند.

محمد رضا سعیدی ، مدیرعامل پتروشیمی جم موفقیت خانواده کارکنان در تمامی حوزه ها به ویژه ورزش را افتخاری بزرگ برای مجموعه جم خواند و افزود: پتروشیمی جم پیشرفت نخواهد کرد مگر آنکه پشتوانه ای قوی و خانواده ای منسجم حمایت کارکنان آن را عهده دار باشند.

وی با اشاره به اهمیت ورزش در زندگی روزمره گفت: به یقین خانواده ای که ورزش را در برنامه خود دارد خانواده ای متفاوت و موفق است و این مهم سر منشا احساس خوب در کارکنان و در پی آن موفقیت برای پتروشیمی جم است.

سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود از خانواده کارکنان خواست که با تلاش خود طراوت را به مجموعه جم هدیه کنند و افزود : امیدوارم در تمامی ارکان همچون اخلاق ، پرورش فرزندان ، ورزش و تحصیلات همواره سرآمد و قهرمان باشید چرا که این خصوصیات پایه گزار انسانهای سالم و خوش فکر است و کشور برای پیشرفت و توسعه به وجود چنین افرادی نیاز دارد.

شایان ذکر است: مسابقات سراسری دختران و بانوان شرکتهای پتروشیمی کشور با حضور 16 شرکت و بیش از 678 ورزشکار، از یکم تا ششم شهریورماه سال جاری به میزبانی شرکت عملیات غیر صنعتی ماهشهر برگزار شد. و دختران و بانوان حاضر در این رقابتها در 7 رشته ورزشی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان مراسم با اهدا لوح تقدیر، گل و هدیه از مدال آوران مسابقات سراسری دختران و بانوان پتروشیمی های کشور تجلیل شد.

تعداد بازدید : ۱,۲۲۰