در پی‌ تجلیل رئیس جمهوری از وزارت نفت در جشنواره شهید رجایی

وزیر نفت از کارکنان صنعت نفت قدردانی کرد

وزیر نفت از کارکنان صنعت نفت قدردانی کرد
(یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸) ۱۴:۱۳

وزیر نفت در پیامی دریافت لوح سپاس جشنواره شهید رجایی را نتیجه‌ کار و مجاهدت کارکنان صنعت نفت دانست و ضمن قدردانی از آنان گفت: کارکنان صنعت نفت همه سختی‌ها و کم‌لطفی‌ها را به جان خریدند، اما حاضر به عقب‌نشینی از منافع ملی نشدند.

به گزارش شانا، در متن پیام بیژن زنگنه آمده است: «در جشنواره شهید رجایی در تاریخ ششم شهریور ماه جاری، از صنعت نفت به عنوان دستگاه برتر تقدیر شد. ضمن ابراز قدردانی از حسن نظر رئیس محترم جمهوری که مسئولیت صنعت نفت را در این دوران خطیر، سنگین‌تر می‌کند، لازم به تاکید است که اینجانب این تقدیر را نتیجه کار و مجاهدت شما سربازان این سرزمین می‌دانم و لذا این موفقیت را به همه همکاران تبریک می‌گویم.

در سالی که گذشت تحریم‌های ظالمانه، خانواده صنعت نفت را در معرض طوفان‌های متعدد خارجی و گاه داخلی قرار داد. کارکنان صنعت نفت همه سختی‌ها و کم‌لطفی‌ها را به جان خریدند، ولی حاضر به عقب‌نشینی از منافع ملی نشدند و وفادار به حفظ ثروت ملی، پایمردی کردند و این صنعت را در تمام ابعاد، جلو بردند. امیدوارم از این پس نیز با همین اراده و انگیزه، برای رونق تولید ملی، در انجام ماموریت‌های خود موفق باشیم و بتوانیم با تسریع در اجرای طرح‌های بزرگ این صنعت، فراهم آوردن شرایط بهتر برای مردم در حیطه ماموریت‌های خود و مقاومت در جنگ اقتصادی، پاسخگوی انتظارات ایشان باشیم.

اینجانب کماکان از کارکنان صدیق و خدوم صنعت نفت، می‌خواهم که در شرایط کنونی به ایفای نقش تاریخی خود برای پیشبرد این صنعت و صیانت از ثروت ملی که به امانت به ما سپرده شده، بپردازند.

از خداوند قادر متعال برای همه همکاران و خانواده‌های محترم ایشان سلامت و بهروزی آرزو می‌کنم.

با امید به سرافرازی هرچه بیشتر ایران عزیز، سربلند و پیروز باشید.

تعداد بازدید : ۱,۳۲۶