گسترش صنایع پتروشیمی در پنسلوانیا با بهره گیری از منابع گازی

گسترش صنایع پتروشیمی در پنسلوانیا با بهره گیری از منابع گازی
(چهارشنبه ۲۳ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۰:۱۸

سرمایه گذاری در منابع گاز طبیعی غرب پنسیلوانیا برای تبدیل گاز طبیعی به محصولات پتروشیمی بار دیگر مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش نیپنا به نقل از  آسوشیتد پرس (Associated Press)، ترامپ در راستای جلب حمایت شهرهای صنعتی ای که به پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 میلادی کمک کردند، تلاش زیادی برای جذب سرمایه گذاری در منابع گاز طبیعی غرب پنسیلوانیا برای تبدیل گاز طبیعی به پلاستیک و محصولات پتروشیمی نشان می دهد.

تاکید تازه ترامپ بر بهره گیری بیشتر از منابع گاز طبیعی برای تولید پتروشیمی در راستای بی توجهی دولت او به هشدارهای جهانی درباره تغییرات اقلیمی و با هدف افزایش وابستگی اقتصاد ایالات متحده به سوخت های فسیلی صورت می گیرد. افزایش تمرکز بر تولید انواع پلاستیک درست در زمانی صورت می گیرد که تمام جهان بر ضرورت محدود ساختن مصرف و تاثیرات مخرب زیست محیطی ناشی از آن ها تاکید دارد.

ترامپ، دیروز سه شنبه 22 مرداد ماه، در موناکو، در فاصله 40 دقیقه ای از شهر پیتسبورگ پنسیلوانیا، برای بازدید از مجموعه پتروشیمی در حال تکمیل شرکت شل در این ایالت حضور یافت. تاسیسات یادشده که منتقدان می گویند بزرگترین آلوده کننده هوا در غرب پنسیلوانیا خواهد بود، در منطقه ای مستعد سرمایه گذاری به بهره برداری می رسد.

وی در سال 2016 با وعده هایی که به کارگران شهرستان بیور پنسیلوانیا داد، توانست با اختلافی بیش از 18 درصدی این منطقه را برنده شود. اما در انتخابات میان دوره سال 2018 میلادی و با محقق نشدن قول های او مبنی بر رونق ناشی از کاهش مالیات ها، رای دهندگان یک دموکرات را راهی کنگره کردند.

تعداد بازدید : ۱,۵۰۳