ساخت یک مجموعه جدید پتروشیمی در کانادا

ساخت یک مجموعه جدید پتروشیمی در کانادا
(سه شنبه ۸ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۲:۲۹

یک مجموعه پتروشیمی پنج میلیارد و 600 میلیون دلاری جدید در ایالت کلگری کانادا ساخته خواهد شد.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی هیدروکربن انجینییرینگ شرکت وست کوست الفینز (West Coast Olefins)، واقع در کلگری کانادا، از اختصاص سایتی در منطقه صنعتی بی سی آر (BCR Industrial Area) در شهر پرینس جورج (Prince George) برای ساخت یک  مجموعه پتروشیمی پنج میلیارد و 600 میلیون دلاری (دلار کانادا) در این محل خبر داد.

پروژه یادشده شامل یک مجتمع تولید اتیلن در کلاس جهانی (world-scale) و یک تاسیسات تولید پلی اتیلن است. انتظار می رود بیشتر محصول پلی اتیلن تولیدی به بازارهای رو به رشد آسیا صادر شود.

این طرح در پاسخ به نگرانی های زیست محیطی پیرامون آلودگی و بوی ناشی از فعالیت های این تاسیسات، از یک مخطوط کم کربن تمیز سوز از متان و هیدروژن به عنوان منبع اصلی سوخت خود استفاده می کند که آلودگی های زیست محیطی و انتشار گازهای گلخانه ای را به حداقل کاهش می دهد.

ظرف سال گذشته میلادی نمایندگان شرکت وست کوست الفینز به بررسی فرصت های موجود و دیدار با مقامات شهر پرینس جونز پرداختند تا با شناخت پیمانکاران و ظرفیت های محلی، بیشترین بهره را از نیروی کار و ظرفیت های موجود در این شهر برای امور ساخت و ساز و زیرساخت ها ببرند. مقامات همچنین ظرف 6 ماه گذشته دیدارهای متعددی با سران قبایل مردم بومی کانادا و شرکت های ساخت و ساز داشته اند.

کن جیمز، رئیس و مدیر عامل وست کوست الفینز می گوید: پروژه جدید در پرینس جونز با کارگیری آخرین فناوری ها، مزیت خوراک و امکانات حمل و نقل موجود در شهر، می تواند به رقابتی ترین تاسیسات آمریکای شمالی تبدیل شود.

 

تعداد بازدید : ۱,۹۸۵