ضرورت نوآوری در فعالیت های فرهنگی صنعت پتروشیمی

ضرورت نوآوری در فعالیت های فرهنگی صنعت پتروشیمی
(چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸) ۱۵:۱۰

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: باید تلاش کنیم فعالیت های فرهنگی و نیز اقامه نماز در صنعت پتروشیمی با رویکردی نو نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار نیپنا ، بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز چهارشنبه( 19 تیرماه) در آیین تکریم و معارفه رییس شورای اقامه نماز و امور روحانیون شرکت ملی صنایع پتروشیمی که با حضور احمد مجیدی دبیر شورای فرهنگی و اقامه نماز وزارت نفت و اسماعیل قنبری مدیر منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد اظهارکرد: ترویج نماز و توجه به مسائل فرهنگی از اهمیت ویژه ای در صنعت پتروشیمی برخورداراست.

وی افزود: در بحث اقامه نماز باید نگاه جدید و رو به جلو را با جدیت مورد توجه قرار دهیم و دراین خصوص بیش از گذشته تلاش کرده و توسعه نوآورانه داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این که در حال حاضر 108 هزار نفر در مجتمع ها و طرح های پتروشیمی در حال کار هستند گفت: در سال 1400 با تولیدی شدن طرح های توسعه ای که در حال ساخت هستند بر اساس پیش بینی های انجام شده، این عددبه  123 هزار نفر در بخش های مختلف صنعت خواهد رسید و بر همین اساس دامنه فعالیت های دینی و فرهنگی روز به روز گسترده تر می شود.

محمدی تصریح کرد: امید است که با همدلی و همکاری شاهد  پیشرفت و افزایش کیفیت  فعالیت های معنوی و دینی درصنعت پتروشیمی باشیم و آنها را در ابعاد مختلف در این صنعت پیشرو نهادینه کنیم.

معاون وزیر نفت درامور پتروشیمی دراین مراسم از تلاش ها و اقدام های حجت السلام حائری زاده درپایان دوره ماموریت 3 ساله وی تقدیر و تشکر کرد وهمچنین برای حجت الاسلام محسن محمد پور رییس جدید شورای اقامه نماز و امور روحانیون شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز در مسئولیت جدید آرزوی توفیق و خدمت کرد .

بر اساس این گزارش، احمد مجیدی دبیر شورای فرهنگی و اقامه نماز وزارت نفت دراین آیین با اشاره به این که حجت الاسلام حائری زاده از فضلای خوش فکر و خلاق روحانیون کشور هستند گفت: ضروری است چرخش نخبگان صورت گیرد و شاهد ظهور استعداد های مختلف در صنعت نفت باشیم.

حجت الاسلام محسن محمد پور رییس جدید شورای اقامه نماز و امور روحانیون شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این مراسم با اشاره به حضور روحانیون در بخش های مختلف صنعت نفت و لزوم توجه به اهمیت شورای اقامه نماز گفت: باید در حوزه های معنوی و در راستای اهداف صنعت نفت حرکت کنیم .





تعداد بازدید : ۲,۴۳۷