معاون وزیر نفت در امور گاز تاکید کرد

لزوم استفاده از مستندات سیل اخیر برای مقابله با بحران

لزوم استفاده از مستندات سیل اخیر برای مقابله با بحران
(شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸) ۱۴:۰۶

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران بر لزوم استفاده از مستندات و تجربه‌های بحران سیل اخیر برای مقابله با بحران‌های احتمالی آینده تاکید کرد و گفت: تجارب سیل باید در دسترس همه کارکنان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار شانا، حسن منتظرتربتی در آیین قدردانی از مدیران و کارکنان مناطق عملیات انتقال گاز که روز چهارشنبه (۲۲ خردادماه) برگزار شد، با تاکید بر لزوم استفاده از دستورعمل‌ها و مستندات به منظور آمادگی بیشتر در بحران‌های احتمالی بعدی گفت: دستاوردها و تجاربی که کارکنان انتقال گاز در بحران سیل امسال به دست آوردند نباید مغفول بماند، بلکه لازم است به صورت دستورعمل و مستندات و به منظور مشخص شدن نقاط قوت و آمادگی بیشتر در بحران‌های بعدی، به دست همه برسد.

وی با بیان اینکه مجموعه شرکت ملی گاز ایران از منظر حضور به‌موقع و کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده نمره خوبی کسب کرد، افزود: کارکنان صنعت گاز در روزهای بحران به‌خوبی می‌دانستند که وصل سریع گاز به معنای هدیه آرامش به مردم است، به همین سبب با تلاش ‌شبانه‌روزی برای انتقال، توزیع و تامین پایدار گاز در تکاپو بودند.

تربتی مهم‌ترین وظایف مدیران در هر سازمان را تعیین قواعد بازی عنوان کرد و ادامه داد: مدیران باید عرصه را برای تحقق اهداف سازمان فراهم کنند و سرانجام بازی را به دست بازیگران که همان کارمندان هستند، بسپارند. این نقش‌آفرینی به کارکنان امکان می‌دهد شور و حماسه‌ای همچون کاری که در سیل اخیر کردند، بیافرینند.

معاون وزیر نفت در امور گاز، گازرسانی ایمن و پایدار به خانواده‌های سیل‌زده را سبب تامین آرامش آنان توصیف کرد و گفت: عملکرد کارکنان صنعت گاز در دوره بحران موجب سربلندی هرچه بیشتر مجموعه شرکت ملی گاز ایران شد که نتیجه آن در سخنان دکتر روحانی، رئیس‌جمهوری مبنی بر خدمات‌رسانی بسیار خوب برای مردم نمود پیدا کرد.

تعداد بازدید : ۱,۳۶۲