سومین فراخوان ارزیابی صلاحیت مناقصه‌گران دستگاه مرکزی وزارت نفت

سومین فراخوان ارزیابی صلاحیت مناقصه‌گران دستگاه مرکزی وزارت نفت
(چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸) ۱۲:۰۲

دبیرخانه شورای هماهنگی منابع واحد دستگاه مرکزی وزارت نفت به‌منظور استفاده از توانمندی‌ها و حمایت حداکثری از سازندگان داخلی، سومین فراخوان ارزیابی صلاحیت مناقصه‌گران دستگاه مرکزی وزارت نفت را اعلام کرده است.

به گزارش نیپنا به نقل از معاونت امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، برای استفاده از توانمندی‌ها و حمایت حداکثری از سازندگان داخلی، ایجاد بانک اطلاعات منابع واحد، تسریع در تامین اقلام و تجهیزات مورد نیاز در فضای رقابتی و همچنین با توجه به درخواست‌های مکرر و گسترده شرکت‌های سازنده و فروشنده (اعم از شعبه شرکت اصلی خارجی، نماینده انحصاری، نماینده، انباردار و ...) از وزارت نفت، سومین فراخوان ارزیابی صلاحیت مناقصه‌گران دستگاه مرکزی وزارت نفت اعلام شد.

بر اساس این گزارش، تمامی سازندگان و تامین‌کنندگان داخلی می‌توانند با دریافت کد عضویت پنج رقمی ایران کد از تارنمای www.irancode.ir و ثبت‌نام در تارنمای www.meganaft.ir شرکت فاوا نفت صباکیش و اخذ امضای الکترونیکی (token)، به پرتال سامانه تامین کالای وزارت نفت به نشانی ep.mop.ir مراجعه و نسبت به درج اطلاعات و تکمیل فرم پرسشنامه خوداظهاری اقدام کنند. تلفن مرکزی (call center) با شماره ۶۱۶۲۳۳۰۰-۰۲۱ برای پاسخگویی به مراجعان در نظر گرفته شده است.

در این فراخوان تاکید شده است پس از ثبت و صدور نهایی فرم‌های تکمیل شده، اضافه کردن هرگونه اطلاعات جدید منوط به دریافت مجوز از دستگاه مرکزی به نشانی بالا خواهد بود و ضروری است شرکت‌ها در تکمیل فرم‌های مربوطه که ملاک ارزیابی صلاحیت و رتبه‌بندی خواهد بود، دقت کافی داشته باشند.

در بخش دیگری از این فراخوان آمده است: همه سازندگان و تامین‌کنندگان داخلی باید در تارنمای ep.mop.ir حتما سربرگ «راهنمای تامین‌کنندگان» را ملاحظه کنند تا در فرآیند خوداظهاری تسریع شود. مستندات، مجوزها، گواهینامه‌ها و معیارهای ارزیابی صلاحیت منابع و اهمیت وزنی آنها در پایگاه اطلاع‌رسانی مناقصات و تارنمای دستگاه مرکزی به نشانی ep.mop.ir قرار دارد.

در این فراخوان تاکید شده است: فقط منابعی قابلیت ارزیابی خواهند داشت که حداقل یک پرسشنامه را تکمیل و ثبت و صدور نهایی کرده باشند. بدیهی است منابعی که فرآیند خوداظهاری را تکمیل نکرده باشند امکان ارزیابی را نخواهند داشت.

مدت اعتبار ارزیابی صلاحیت منابع سازنده و تامین‌کننده، از تاریخ درج در فهرست بلند دستگاه مرکزی به مدت دو سال خواهد بود. رشته یا زمینه تخصصی ارزیابی صلاحیت نیز همه رشته‌های تخصصی مرتبط با قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنایع بالادستی و پایین‌دستی (خشکی و دریایی) صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش و پخش است.

تاریخ اعلام نتایج ارزیابی صلاحیت این فراخوان به این شرح است: نتایج ارزیابی صلاحیت خوداظهاری و تکمیل مدارک، از سوی دستگاه مرکزی وزارت نفت (معاونت امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت – اداره کل نظام تامین و تجاری‌سازی فناوری)، حداکثر تا مورخ ۹۹/۰۹/۰۱ در پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات و تارنمای دستگاه مرکزی وزارت نفت به آدرس (ep.mop.ir) منتشر می‌شود.

نام و نشانی دستگاه مرکزی در این فراخوان به شرح زیر درج شده است: وزارت نفت، معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری - تهران، خیابان کریم خان زند- خیابان حافظ ساختمان مرکزی ششم شرکت ملی نفت ایران – پلاک ۵۲۳ طبقه چهارم- اداره‌کل نظام تامین و تجاری‌سازی فناوری وزارت نفت - کد پستی: ۱۵۹۸۷۱۴۵۱۳

بر اساس این گزارش، شروع خوداظهاری از تاریخ درج این آگهی در روزنامه‌های کثیرالانتشار و پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات بوده و تا ۳۰ بهمن ماه امسال ادامه خواهد داشت. دستگاه مرکزی نیز منابعی را که مدارک خوداظهاری را تکمیل کرده‌اند، بر اساس ویرایش اول دستورعمل ارزیابی صلاحیت و رتبه‌بندی سازندگان و تامین‌کنندگان (فهرست بلند دستگاه مرکزی) ابلاغی به شماره ۹۶/۲۴۵۸۳۷ مورخ ۹۶/۰۵/۲۸ از سوی معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت ارزیابی خواهد کرد.

تعداد بازدید : ۱,۴۲۰