سابک در سنگاپور مجتمع تولید پلیمرهای ویژه می سازد

سابک در سنگاپور مجتمع تولید پلیمرهای ویژه می سازد
(سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸) ۰۹:۴۶

شرکت پتروشیمی سابک از برنامه خود برای افزایش ظرفیت تولید پلیمرهای مقاوم به گرمای (high heat polymer) این شرکت، تحت برندهای Ultem و Extem،در سنگاپور خبر داد.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی پلاستیک نیوز یوروپ (plasticsnewseurope)، پتروشیمی سابک عربستان به تازگی از برنامه خود برای سرمایه گذاری قابل ملاحظه با هدف توسعه ظرفیت تولید پلیمرهای مقاوم به گرمای (high heat polymer) این شرکت، تحت برندهای Ultem و Extem، به منظور تامین تقاضای فزاینده برای محصولات یادشده خبر داد.

این شرکت در بیانیه ای در تاریخ 21 ماه مه اعلام کرد: سرمایه گذاری یادشده شامل ساخت یک مجتمع تولید جدید در سنگاپور است که انتظار می رود در نیمه اول سال 2021 میلادی در مدار تولید قرار گیرد.

سابک جزئیات بیشتری از ظرفیت تاسیسات جدید منتشر نکرد. با این همه اعلام کرد که این مجتمع بخشی از افزایش ظرفیت 50 درصدی پیش بینی شده برای تولید جهانی این محصول در مقایسه با رقم سال 2018 میلادی است.

رودی میلر، مدیر شاخه پلیمرهای مقاوم به گرمای سابک، می گوید: علاوه بر تاسیسات تولید سنگاپور، سابک همچنین ظرفیت کوتاه مدت تولید این دسته از محصولات را به منظور پاسخگویی سریع به افزایش تقاضا برای پلیمرهای مقاوم به گرما توسعه داده است.

این شرکت در حال حاضر رزین Ultem را در دو سایت دیگر یعنی Me.Vernon ایندیانا و کارتاخنا اسپانیا تولید می کند.

سرمایه گذاری جدید در سنگاپور قرار است به عرضه در بازار آسیا اختصاص یابد. اقدامی که فاصله زمانی بین آغاز و تکمیل فرآیند تولیدکنندگان را به طور چشمگیری کاهش می دهد.   

 

تعداد بازدید : ۱,۳۸۱