تقدیر از کارکنان فعال و امدادرسان سیل خوزستان توسط منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

تقدیر از کارکنان فعال و امدادرسان سیل خوزستان توسط منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی
(چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸) ۱۵:۱۳

در مراسمی از کارکنان فعال و امدادرسانان سیل خوزستان در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار نیپنا به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی در این مراسم ، سید امید شهیدی نیا اظهار داشت: حرکت بسیار خوبی در بحران سیل از سوی مجموعه صنعت پتروشیمی به وقوع پیوست و کارهای شاخصی توسط نیروهای صنعت پتروشیمی انجام شد که نشان از وحدت رویه، انسجام بخشی، سازماندهی و آمادگی در کل مجموعه صنایع پتروشیمی داشت.
وی گفت: امیدواریم که این ظرفیت خوب که در پتروشیمی های منطقه ایجاد شده کماکان بتواند در شرایط اضطراری به نحو مقتضی به عنوان یک نیروی پشتیبانی عمل نماید.
شهیدی نیا، با مروری بر اقدامات انجام شده یادآور شد: از روزهای نخست بحران، نیروهای صنعت در چهار جبهه درگیر امداد رسانی شدند؛ بخشی در HSE، که هماهنگی جمع آوری کمکها را به عهده داشتند، فعالیت های تدارکاتی، بخش فنی از همه ی شرکتها با دغدغه حفظ و پایداری تولید مشغول فعالیت شدند و گروه دیگری نیز در قالب کارکنان داوطلب موکب حضرت علی اکبر (ع) با توجه به تجربیات و سازماندهی که در گذشته کسب کرده بودند، کاری چشمگیر کردند.
وی افزود: فعالیتی که اعضای موکب حضرت علی اکبر (ع) در این بحران انجام دادند الگوی بخش های دیگر شد و با یک فاصله‌  یک هفته‌ای از نقاط دیگر استان به ما پیوستند و کار خوب این موکب را تکرار کردند.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی که در جمع تعدادی از مدیران عامل و فعالین موکب حضرت علی اکبر سخنرانی می کرد، بیان کرد: این موکب از طریق جمع آوری کمک هایی از سوی شرکت های پتروشیمی، نیاز واقعی سیل زدگان را با هماهنگی هلال احمر و ستاد مدیریت بحران استان، بصورت شبانه روزی، امداد رسانی در مناطق سیل زده انجام شد.
وی ضمن تشکر از همه  عوامل دست اندرکار این حرکت خوب و موفق در سطح صنعت، اظهار امیدواری کرد این حمیت، انسجام و پشتکار باقی بماند و در کارهای خیر دیگر از این انرژی و ظرفیت استفاده شود.
شهیدی نیا تاکید کرد که این کار خاتمه پیدا نکرده و کماکان بحث امداد رسانی و کمک را در دستور کار صنعت پتروشیمی است اما ممکن است شکل آن تغییر کند در حال حاضر دغدغه ی اصلی، اسکان و رفع نیازمندی مردم در این زمینه است و صنعت قویا این کار را دنبال می کند.
وی در پایان گفت: امروز ما در جلسه شورای راهبردی با حضور فرماندار شهرستان، بر ایستادگی تا آخر کار تاکید کردیم و تا رفع نیاز مردم عزیزمان در مناطق سیل زده و آرامش خاطر آنها صنعت رسالت خود را انجام خواهد داد.

تعداد بازدید : ۱,۲۷۴