افزایش ظرفیت تولید پلی آمید آلمان

افزایش ظرفیت تولید پلی آمید آلمان
(یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸) ۱۲:۱۳

آلمان به دنبال افزایش ظرفیت تولید پلی آمیدهای شفاف تا سه ماهه اول سال 2020 میلادی است.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی پلاستیک نیوز یوروپ (plasticsnewseurope)، شرکت ایوونیک اینداستریز (Evonik Industries) در حال افزایش ظرفیت تولید پلی آمیدهای شفاف (transparent polyamides) در تاسیسات تولید خود واقع در مارل آلمان است.

این پروژه شامل ارتقاء، رفع محدودیت و عملیات بهینه سازی جامع مجتمع یادشده با هدف دو برابر ساختن تولید برند پلی آمید Trogamid CX تا سه ماهه اول سال 2020 میلادی است.

ایوونیک در تاریخ هشتم آوریل در بیانیه ای اعلام کرد: تصمیم اخیر مبنی بر افزایش ظرفیت، در پاسخ به تقاضای فراینده جهانی برای پلیمرهای دارای عملکرد بالا (high-performance polymers) گرفته شد.

رالف دوسل، رئیس شاخه پلیمرهای دارای عملکرد بالای شرکت ایوونیک، می گوید: این پروژه علاوه بر تثبیت جایگاه شرکت در بازار، ایوونیک را قادر می سازد تا محصولات جدیدتری نیز توسعه دهد.

شرکت ایوونیک همچنین یادآور شد: ما پیوسته شاهد رشد تقاضا برای مواد خاص که از ترکیب شفافیت، کیفیت و آزادی در طراحی برخوردارند، به ویژه از سوی بخش کالاهای مصرفی (consumer goods)، هستیم.

این دسته از پلیمرها دارای طیف گسترده ای از کاربردها در صنایع ورزشی، تفریحی، خودروسازی، آرایشی و پزشکی است.

پلیمر یادشده که ایوونیک به دنبال افزایش ظرفیت آن در آلمان است، به عنوان لنز عینک اسکی، پلیمری دارای عملکرد بالا محسوب می شود که علاوه بر دید شفاف، مقاومت به سایش و مراقبت در برابر اشعه ماورای بنفش خوبی نیز ارائه می کند. این پلیمر همچنین به دلیل شفافیت بالا و مقاومت در برابر خراش، برای ساخت قطعات دکوری داخل خودرو به کار می رود.

تعداد بازدید : ۸۶۶