در حضور رئیس جمهوری

برنامه‌های جدید و عملکرد سال ۹۷ وزارت نفت بررسی شد

برنامه‌های جدید و عملکرد سال ۹۷ وزارت نفت بررسی شد
(چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۸) ۱۰:۵۰

عملکرد سال ۹۷ وزارتخانه‌های نفت، آموزش و پرورش، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، صنعت، معدن و تجارت، علوم، تحقیقات و فناوری و کشور، به همراه برنامه‌های آینده این وزارتخانه‌ها در سال ۹۸، عصر سه‌شنبه و در نشست‌های جداگانه رئیس جمهوری با هر یک از وزیران این وزارتخانه‌ها بررسی شد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در این نشست‌ها، بیژن زنگنه، سیدمحمد بطحایی، امیر حاتمی، رضا رحمانی، منصور غلامی و عبدالرضا رحمانی فضلی به تشریح دستاوردها و برنامه‌های اجرا شده در سال ۹۷ در حوزه عملیاتی تحت مدیریت وزارتخانه خود، نیازها و برنامه‌های سال جدید پرداختند.

دکتر حسن روحانی در این نشست‌ها با قدردانی از تلاش‌های مستمر 6 وزیر کابینه و ارائه رهنمودهایی برای اجرای سریع‌تر و روان‌تر برنامه‌های هر وزارتخانه به‌ویژه در چارچوب اولویت‌های عمومی و تخصصی تعیین شده در پیوست احکام هر یک از این وزیران، تصریح کرد: باوجود تشدید فشارهای دشمنان، مسیر ما، رسیدن به قله‌های علم و دانش، خودکفایی و نوسازی کشور است و این مسیر را با قدرت ادامه خواهیم داد.

رئیس جمهوری همه وزرای کابینه را به تلاش بیش از پیش در مسیر تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی و شکوفایی کشور در همه حوزه‌ها فراخواند و افزود: بی‌تردید دشمنان هرگز نمی‌توانند جلو پیشرفت ملت ایران را بگیرند و ملت با وحدت و ایستادگی، به راه و اهداف خود پایبند بوده و به آن خواهد رسید.

وی با اشاره به افتتاح ۱۱۴ دستاورد جدید در عرصه فناوری و دانش هسته‌ای توسط دانشمندان ایرانی در سالروز ملی فناوری هسته‌ای، تاکید کرد: در همه حوزه‌های علمی و تخصصی روند پیشرفت و توسعه شتابان است و دشمنان دیر یا زود خواهند فهمید که سخت در اشتباه بوده‌اند و ابزارهایی همچون تحریم نمی‌تواند در روند پیشرفت و توسعه ایران اسلامی خللی جدی وارد کند.

تعداد بازدید : ۱,۰۳۸